Eskiler aklıma gelince deli oluyorum ne yapmalıyım sizce?

Eskiden bana zorbalık yapan insanlara karşı niye sesimi çıkarmadım. ağzınin ortasına yumruğu neden vurmadım gibi düşünceler geliyor. Niye bu kadar pasif kaldım delirecem şimdi keşke kavga çıkartsaydim kendimi ezdirmeseydim

Eskiler aklıma gelince deli oluyorum ne yapmalıyım sizce?
Cevapla