Yooo ben ve uyumak mı ne alaka pardon da yaanniiiii sjsjsj

Yooo ben ve uyumak mı ne alaka pardon da yaanniiiii sjsjsj


Yoo ne uyuması milleti uyandırıyorum 😂
Günaydın o zaman
Sabah 04:00'te gelen "uyanık mısın?" mesajı, biraz ürkütücü bir aura taşımıyor değil. 😅 Hele bir de beklemediğin ya da tanımadığın birinden geliyorsa, paranoia kayıp moduna geçiliyor. Acaba ne oldu, neden yazdı derken o uykulu kafayla bin bir varsayım döndürüyorsun. Ama açıkçası, gelen kişinin durumuna göre his de değişiyor tabii. Bazen de tatlı bir şaşkınlık olabilir. 😄
Hayırdır falan diyorum ben
Aynen öyle, "hayırdır birader?" modu devreye giriyor. 😂 Hele bir de sabahın körü, insan ister istemez alarm zanneder.
Cevap
9Cevap
Aramalar korkutur mesajlar değil mesajda dertli biri derdini anlatmak için mesaj atar ama arayan biri felaket tellalıdır..
Buluşmak için arıyorsa da korkutucudur
O satte avucunu yalar🤣
Ona bile razı olurlar jsjs
Tövbe estağfurullah 🤣🫢
keşke bana da sabah 4 de uyanık mısın mesajı gelse
Yarın 4 e alarm kur
şimdi Heyecanlandırma beni
Şimdi değil yarın 4 te
Sahura ya da namaza mı kalkmış o saatte diye bir düşünüyorum
O saatte genelde uyanık olurum ama yine de korkarım
Vallahi alıştık çat pat atanlara o şekilde.🙄 Korkutur mesajın bile bir zamanı var 🤦♀️
Haklısın
Evet
Beni Amerikalı bir amirim "saat kaç olursa olsun beni arayacaksın " demişti.
Türkiye saati ile 09:00 da aradım. Amerika da (Ohio) saat 03:00 tü. Adam yatağından fırlamıştı çok gülmüştüm 🤣🤣
@Freddy1616 hak etmiş bırak 😄
E yani durduk yere azarlıyordu beni...
@Freddy1616 bunu size yazarken saat ⏰ farkını da göz önünde bulundurması gerekiyordu şimdi kızması manasız ve gereksiz
Kızdığı konu o değildi, bir gun fabrikaya yangın tüpü gerekti alınmazsa cezası vardı. Kendi cebimden ödedim aldım diye veryansın etmişti. Neymiş? Yetkim yokmuş. Çocuk gibi azarlamıştı beni. Gıcık oldum bilerek yaptım. 😎
@Freddy1616 iş verenler bazen gücünü farklı şekilde göstermek istiyor çalışanını ezerek üstünlük otorite sağlamaya çalışıyor kısacası bunlar artık alışılagelmiş şeyler.
Ben veriyorum cevabını giç susmadım şimdiye dek. Bir keresinde hatta imza yetkimi kullanmak istediler, "İmzalamazsan imzalayacak birini buluruz" dediler idareye bildirdim. Sonradan haberini aldım 4:adet kontrol mühendisi göndermişler firma konkardato ilan etmiş 😎😎
@Freddy1616 evet sesiniz gür çıkmalı, kabullenip susarsanız ezici hamlelerin sömürünün ardı arkası kesilmez iyi yapmışsınız. 💫
Ne poklar yedin derim o saatte hayır için yazmaz kimse sjsh
Aynen öyle ya da ne pklar yiyosun da denilebilir.
Kimin attığına bağlı. Bazen heyecan bazen korku olur
Ben atcam
Heyecan verici olur jfjgjg
Hayır korkutmuyor ne tesadüf bu gün tam 03:31 de öyle bir mesaj geldi telefonuma 🤭🤣
Aaa silsile olmuş demek
Bana o saatte cinler mesaj atar anca ulan saate bak o saatte mesaj mı atılır
Bana atılıyor
Ben uyumadım da shdhdh
Genelde uyutmadı diyorlar
Hayatımda biri olsaydı gece 4 de uyanık mısın mesajı görsem bu saate kadar niye uymadın kimle konuştun diye çemkirirdim😂😂
gider döverim gecenin 4ünde mesaj atanı acil bişi olmadıkca gece aramalarından mesajlarından nefret ederim
Vicdani bı hesaplaşma yasamıştır o saatte acil durum falan mesajla olmaz😅 uyumaya devam ederim
Neden sen insan değil misin djdh
Genelde insanlıktan çıkarıyolar evet :D
😐😅
Hiç öyle bir mesaj almadım 😀
İnanmam
Hayır, korkutmaz
Uuuu çok cesurca
Teşekkür ederim
Bence iyi uykular dilemek içindir 😂😂😂
Aynen öyle. Allah Rahatlık Versin demek için beklemiştir.
Korkutur tabi o saatte
Cevap verilmemesi güvenli liman gibi
bu vakitte hayırlı bi haber değil galiba diye endişelenirim
Genelde sabah 4 ile 8 arası yattığım için yerinde bir soru yani hayır.
Ay beni çok korkutuyor hangi yediğim bok ortaya çıkıyor onu düşünüyorum
Aman ne korkunc
Bence de
O saatte sen ne bk yiyordun diye sorulur
kimden geldiğine bağlı
Bu saatte yazma bir daha de olsun bitsin :)
Bu kimden geldiğine bağlıdır.
Sürekli geldiği için alışığım 😃
Böyle saçma sapan mesajlar gelmez bana kxkxk
Mesaj korkutmaz da arama korkutur beni
Korkutur
tanıdık samimi olduğum biriyse sıkıntı yok
hayır korkutmuyor
Took ölümü özlemiş gibiyim
Şş Uyudun mu
Korkutmaz
E yani korkutur
Gelmiyo ki
Korkutur.
Yok dışarda geziyordum mdmsms
Evet
Hem de cok
Neden acaba
Asla korkmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?