En kötü karar kararsızlıktan gerçekten iyi midir yoksa bu bir avutma mı?

Kararlı mısın..
Kararlı mısın..

Merhabalar herkese 💖

Şöyle bir oturdum ve düşündüm, hani derler ya en kötü karar kararsızlıktan iyidir diye, peki gerçekten öyle mi yoksa insan kendini mi avutuyor?
Karar verilmemiş bir konuda kayıbın yoktur ama karar verdiğinde, yani kötü karar verdiğinde bir kayıbın oluşuyor..

Bu konuda kararsız kaldım 😀

O yüzden soruyu sorma kararı aldım henüz iyi veya kötü bir karar olduğunu bilmiyorum mesela ama olsundu 🤣

En kötü karar kararsızlıktan gerçekten iyi midir yoksa bu bir avutma mı?
Cevapla