Güvenince neyle karşılaştınız? Güvendiğinize değdi mi yoksa hep pişmanlık mı duydunuz?

Güven, sevgiden daha önemlidir benim için. Bir insana güven duymak ama daha sonrasında o güvenin sarsılması, aslında hep sandıklarınla gerçeklerin birbirini tutmaması, yanılmalar, yalanlar... Bir insana güvendiğimiz zaman, ona inandığımız da bizim için daha farklı birine dönüşür o kişi. Çünkü bizi yanıltmayacağını, herkes yapsa da o yapmaz belki diye düşünmemizi bile sağlayabilir. Ama gel gör ki o kişide herkes gibi çıkabilir, fark ederiz ki biz o kişiyi hep gözümüzde büyütmüşüz, tek hatamız güvenmek olsa bile.
Güvenince neyle karşılaştınız? Güvendiğinize değdi mi yoksa hep pişmanlık mı duydunuz?
Güvenince neyle karşılaştınız? Güvendiğinize değdi mi yoksa hep pişmanlık mı duydunuz?
Cevapla