30’a gelince gençlik bitiyor mu, yoksa asıl eğlence mi başlıyor?

Kimilerine göre 30’a gelince ‘eyvah yaşlandım’ depresyonu başlıyor, kimisi ise ‘oh artık kendimi buldum’ diyor. Sizce 30 yaş dönüm noktası mı yoksa yeni bir başlangıç mı? Gerçekten gençlik bitiyor mu, yoksa en güzel yıllar mı başlıyor?

30’a gelince gençlik bitiyor mu, yoksa asıl eğlence mi başlıyor?
30’a gelince gençlik bitiyor mu, yoksa asıl eğlence mi başlıyor?
Cevapla