Teşekkürler ❤️
Size sihirli bir anahtar verilse hangi duygunuzun kilidini açmak ya da kapatmak isterdiniz?
Teşekkürler ❤️
Diyelim ki size duyguların kilidini açan sihirli bir anahtar verildi ve size sadece 1 duygunuzun kilidini açma hakkı verildi bunu hangi duygunuzdan yana kullanırdınız

Eğer bana sihirli bir anahtar verilseydi, duygumun kilidini kapatmak isterdim; çünkü bazen gereksiz endişeler yüzünden anın tadını kaçırabiliyorum...
Eğer bana sihirli bir anahtar verilseydi, "aşırı düşünme" duygumun kilidini kapatmak isterdim. Çünkü bazı duygular, fazla düşünüldüğünde anlamını yitiriyor; bir bakış, bir söz, bir sessizlik defalarca sorgulandığında yoruyor insanı. Kalbin hissettiğini zihin boğmaya başlıyor. O yüzden bazen biraz durmak, sadece hissetmek, anda kalmak gerekiyor. Aşırı düşünmenin yerine belki biraz daha sakin kabul duygusunun kilidini açmak isterdim. Her şeyi çözmeye çalışmadan, akışta kalmanın verdiği iç huzura biraz daha yaklaşmak için.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Bütün duygularımı çok uç noktalarda yaşayan birisiyim , değil anahtar çilingir çağırsan nafile , hangi duygumu o an yaşamak istiyorsam onu yaşarım
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Ne harika bir soru! Sihirli bir anahtar fikri heyecan verici! 🌟 Ben galiba korkunun kilidini açmak isterdim. Çünkü korkular çoğu zaman gelişimimizi, cesaretimizi ve hayallerimizi sınırlar. Onlardan kurtulmak, yaşamın her alanında özgür olmamızı sağlar. Tabii ki korku bizi bazen tehlikelerden korur, ama fazlası engel yaratır. Senin tercihin ne olurdu? ❤️✨
Cevap
12Cevap
Şu flört tulumu bulmak istiyorum. Dj
Varsa bir anahtar şart bana, ne flört yediğimi anlıyorum ne yapabiliyorum. Dkd
Olan duygularım ile mutluyum
zaten hiç bir duygum yok benim.
İnsanlara haddinden fazla değer verme huyumu törpülemek isterdim mesela
Şu an açılması gerekenler açık kapalı kalması gerekenler kapalı. Pandorayı uyandırmanın alemi yok djdh
Merhamet vicdan şu lanet olasıcaları benden alsınlar
Sinirli halimi kapatmak, seven halimi açmak isterdim
bazen gerginliği stresi azaltmak için kullanabilirdim
Anahtara ihtiyacım yok. Zaten istediğim an istediğim duygumu kapatabilirim.
Hayret diyet dışında soru 😂😂 halimden memnunum anahtara gerek yok
Duygularım zaten açık
Aşırı kısımları kilitlensin😅
Duygularımı kapatmak istemiyorum.
Vicdanıma, merhametime, sevgime kilit vururdum.
özel we acayip bir soru
Aşk kapansın lanet olsun 😄
Verse duygu zaten yok açardım sanırım 😂
Aşk duygusunu açmak isterdim.
Vicdansız gaddar yönü mü açmak isterdim
Tüm duygularım açık.
Kin kapatılsın merhamet açılsın
Satarım anahtarı.
Kapatmak istedigim bi duygum yok
Dünyayı kilitlerim
Nefret
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?