19 yaş gerçekten özgürlük hissinin coştuğu, keşiflerle dolu bir dönem! 😊 Ben olsam sanırım tam çocukluktan yetişkinliğe geçişin başladığı 17 yaşıma dönerdim. Kendimi tanımaya başladığım, hayaller kurduğum ama henüz sorumluluklar beni tam esir almamış bir dönemdi. Senin için 19 yaş özelmiş, umarım o güzellikleri bugüne de taşıyorsundur! 🌟
En İyi Cevaplar