Genel olarak yaşadığınız sorunlarda problemin bir parçası mısınız yoksa çözümü mü?

Selaaam 🌸 🌸

Ben problemin ta kendisiyim diye beylik laflar ediyormuşum falan abdnfj

Şaka bir yana, genelde bir parçası da ben oluyorum ama çözüm de yine bende oluyor. Sonuçta problem çıkarma lüksüne sahipsen benim direk kabullenmemi bekleyemezsin değil mi? Yok öyle 3 kuruşa 5 köfte... Önce tersimi ucundan gösterir sonra içimdeki meleği salarım...

Ya siz?

Genel olarak yaşadığınız sorunlarda problemin bir parçası mısınız yoksa çözümü mü?
Ne yazıyor orada diyecekler için "Kübra senden daha tehlikeli görünüyor Natasha, hepiniz mi agresifsiniz?" diyor ajdjfj (eskiden oynadığım bir oyundan kalmış bu ss teeee 2020de de bezdiriyormuşum insanları ajdjfj)
Genel olarak yaşadığınız sorunlarda problemin bir parçası mısınız yoksa çözümü mü?
Cevapla