Yaşadığın zorlukları sen mi o raddeye getiriyorsun yoksa çevrendeki insanlardan kaynaklı mı doğuyorlar genelde? 


Çoğunlukla kendimden kaynaklıdır yani çevremdekiler den bir sorun geldiyse onları da ben bulmuşumdur Sonuçta sorunlarımla ilgili kaynak genelde Kendim olurum fakat çözüm de ben de sorunu bulduğum gibi çözerim de
Her ikisi de
Benim onlara olan uyumsuzluğu, onlara uyarsam da kişiliksiz bir insan olurum.
Cevap
26Cevap
Valla çevrem 10 numara da ben biraz kendimi zora sokmayı seviyorum sanırım.
Sorunlarımın kaynağı genel olarak hükümet ve onları destekleyen %50
Bir söz var derler ki; "Bir insanın kendine yaptığı kötülüğü yedi cihan bir araya gelse yapamaz..." Heh işte bu benim😔
Ben hiçbir zaman kimsenin ne söylediğine takmam umurumda olmaz ama kendi kafamda konuştuklarımla kendimi haksız bulursam çok üzülürüm
İllaki benden kaynaklı olan kısımlarıda vardır ama yüzdelik dilim olarak değerlendirirsek %70 çevremdeki insanlar
Ben daha çok kendimden merak ettiklerimi sorarım efendim
İnsanlara yalakalık yapmayınca sorunlar çıkıyor genelde
genelde 30-70 diyelim bazen benim sıkıntı ama çoğunlukla dışarıdan ötürü
Sorunlarımın kaynağı benimdir. Niye çünkü hepsi benim b. k yemem asgjkjcf
Sorunlar tek taraflı olamaz. Elbette her iki tarafında birtakım sorun olduğu durumlar olabiliyor.
%80i çevreden kaynaklı. Kendi başımayken bir sorun olmaması , ama dışarıdan birinin gelip de herşeyi alt üst etmesi mesela.. bu gibi..
Yalnızlığımın sebebi benim ama yadırganmamın sebebi çevremdir.
Ülke düzeni. Her sabah kalktığında bugün nasıl geçecek diye endişe içindeysen suç ne insanlarda ne de sende, düzendedir
Sen cevrendeki insanlari duzeltmeye calisiyosun ve bus sefer otekisi yanlis yapiyo evet cevremdeki insalar
Bence biraz insanın kendinden kaynaklı çünkü sen insanları ve sorunları gözünde ne kadar büyütürsen o kadar büyür
Kendi sorunlarımın kaynağı benim ee çevremdeki insanlarda faktörleri
Keşke sorunlarımın sebebini bilseydim belki olmazlardı :d
Benim hayatıma kim girdiyse onuda çürüttum zaten ben kendim çürümüsum.
Çevremdeki insanlardan bana ne parasız adam gereksiz adam bana göre
Galiba ben ama yinede cevredekiler demeyi tercih ederim😄
Bencede sen 😏
@Zindanadasi ne var trib tanricasi gibi cikyon karwima
Hahaha sen önce çöktün 😅
@Zindanadasi ben cokerimda sana kim izin verdi🤣
Abd 😅
Benimdir kesin ben üzüyorum hep kendimi
Bak onu bende bilmiyorum
Bir zorluk yaşamıyorum
Sanırım orta yolda buluşamamamız.
bence benim, insanlara dıyorum ki gel ağzıma s..
Çevremdekiler tabi ki.
Bazıları ben bazıları insanlar
Değişiyo ama genelde ben
Çevremdeki insanlar maalesef
Benim
Cevremdeki insanlar
Cevremdekiler net
Hepsi
Bennnn
Çevrem 😏
Diğerleri
kendim :)
Sorunum yok.
iki taraflı
ama umursamıyorum işte :D
Çevremdeki insanlar
Çevremdeki insanlar
Tum çevre
Evet
benim genelde
Hepsi 😁😁
Ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?