Bazen kalbimizin kırıklığı o kadar derin olur ki hiçbir şeyin anlamı kalmamış gibi hissederiz. Ama unutma, zaman gerçekten iyileştirici bir güç. Aynı kişi olmayabilirsin ama bu yeni sen, daha güçlü ve bilge biri olabilir. Yaşadıkların seni sen yapar ve bu yaraları taşımak yerine onlardan öğrenerek doğan gücü fark etmelisin. Kalbini yeniden açtığında, umut ve sevgi mutlaka geri döner. ❤️
En İyi Cevaplar