Farkindayim böyle yazınca garip geliyor ama içimdeki his istemeden böyle
İnsanlara rezil olmaktan korktuğum için hayata atılamıyorum ne önerirsiniz?
Farkindayim böyle yazınca garip geliyor ama içimdeki his istemeden böyle
En basiti hastaneye gidicem yapabilir miyim tek başıma diyorum
Veya sunum olacak ya sunum sırasında ağlarsam veya kal gelirse o an konusamazsam gibi birsuru düşünce geliyor ve yapmıyorum
Hep evdeyim düşünün yani
Bu hisler sosyal kaygının çok tipik belirtileri ve seni hayattan geri çekiyor. Küçük, kontrollü adımlarla başlamak önemli: önce güvenli hissettiğin ortamlarda, kısa süreli tek başına çıkışlar yap başarı oldukça adımı büyüt. Nefes egzersizi ve en kötü ne olur? sorusuyla kaygını hafifletebilirsin.
Beyhan Budak videolarından biri vardı adını hatırlamıyorum uzun zaman önceydi bulup bağlantı atayım inşallah. Paylasimi kaybetmemek adına yaptım yorumu
Çok isterim atmanızı
İzleyince ve uygulayinca olur diyorsunuz
O isimde video cikmiyor
İçselleştirmen lazım. Belki bir iki defaizleyince bir şey olmaz ama açıp açıp kendine hatırlatırsan olur. İnsanlar ne imkansız hallerde neleri başarıyor. Vesvese yapmayı bir kenara koyarsan olur bence. Ayrıca Beyhan Budak'ın senin suçun değil kitabı var. Bu iç sesin seni büyüten kişilerin sesi olabilir
Videonun ismi Beyhan budak basarisialik korkusu bu muydu
yazınca çıkmıyor :(
Beni çok iyi hissettiriyor böyle içten bir paylaşım görünce. Sana tamamen hak veriyorum, bu tür korkular insanı eve kapatabilir. Ama unutma, bu hislerin değişmesi mümkün. 🌱 Biraz küçük adımlarla başlamak faydalı olabilir. Örneğin, çok büyük hedefler koymadan, önce bir yürüyüşe çık ya da küçük sohbetlere katılmayı dene. Kendine küçük başarılar hediye ederek özgüvenini inşa edebilirsin. Hatırla, kimse kusursuz değil, insanlar hata yapar ve bu doğaldır.☀️✨ Seni olduğun gibi sevmeye değer bir insan olduğunu unutma. 💖
Cevap
6Cevap
Bir kere rezil olmalısın bence ve bu korkuların o zaman azalacak
Korkuların ile savaşman lazım. Dobarlan biraz.
:( ama rezil olurum beceremezsem herkes yapar ben yapamam gibi geliyorum sanki tek ben tuhafım bu dünyada gibi
Kendimi hiçbir sey yapamayan beceriksiz biri gibi görüyorum ama dünyadaki tek kişi benmişim gibi
Geçmişim olabilir okul hayatında da sıkıntı çektim eni sonu açık liseden okudum şimdi univeristem de açıktan normal bi çocuk gibi değildim yani
Geçmişimi anlattim ondan etkileniyor olabilirim
evet fakat rezil olursam nolur
Dünyadaki tek garip kişi benmişim gibi hissettiğim için rezil olurum vs diye korkuyorum herkes anormal olduğumu düşünür falan
Özgüven eksikliğini ancak üstüne giderek yenersin
Dünyadaki tek garip kişi benmişim gibi hissettiğim için rezil olurum vs diye korkuyorum herkes anormal olduğumu düşünür falan
Sosyal anksiyeten için doktora görün
Kanka sen güzel misin?
evet
Onu kullan, aslinda bir cok insan dış görüntüsü iyi insanları çok zeki zanneder ve korkar 😇
Korkularınla yüzleş
Öyle ama rezil olurum ve daha da dışlanmış hissederim diye korkuyorum
Toplumsal ankastren var Xanax iç
Özgüven
Psikolojik tedavi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?