Aşk, fedakârlıkla mı büyür yoksa fedakârlık onu sessizce tüketir mi ?

Aşk, çoğu zaman uğruna emek verilen, fedakârlık yapılan bir duygu olarak görülür. Birini sevdiğinde, onun iyiliği için kendi rahatından, hatta bazen kendi hayallerinden bile vazgeçebilirsin. Bu, kimi zaman bağı güçlendirir ve sevgiyi derinleştirir. Ancak bazı durumlarda, sürekli ödün vermek kişinin kendi sınırlarını aşındırır, yıpratır ve sonunda sevgiyi bile tüketebilir. İşte bu noktada tartışma başlar: Fedakârlık gerçekten aşkı besleyen bir tohum mudur, yoksa fark etmeden onu tüketen bir sessiz yıpranma mı?
Aşk, fedakârlıkla mı büyür yoksa fedakârlık onu sessizce tüketir mi ?
Aşk, fedakârlıkla mı büyür yoksa fedakârlık onu sessizce tüketir mi ?
Cevapla