Gizem bitince aşk mı doğar; yoksa sadece dedektiflik kariyerimiz mi sona erer?💏...🕵️?

Tanımadan, tanışmadan, gördüğümüz kadarıylan seviyoz ya hani. Tanıdıkça, hayatına dahil oldukça hayaline dahil olmadığımızı anladıkça sorunlar başlıyo di mi. Ondan aşk haram di mi. Avutun beni be insanlar..

aynen öyle gülümse çekiyom
aynen öyle gülümse çekiyom
Gizem bitince aşk mı doğar; yoksa sadece dedektiflik kariyerimiz mi sona erer?💏...🕵️?
Cevapla