20 yim bu hayatta herşeyi kaybettim yks de başarısız oldum çirkinim canım ailem baskıcı niye yaşıyorum ki ben 😭?

20 yim bu hayatta herşeyi kaybettim yks de başarısız oldum çirkinim canım ailem baskıcı niye yaşıyorum ki ben 😭?
Cevapla