19 um yaşama küstüm bunalımdayım hergün intihar düşünceleri geliyo ama ölümden sonra nolcak bilmiyom onun icin yapmiyom napcam?

Yaşlancam diye hayatı yaşıyamıyorum başarısızım çirkinim akranlarıma bakıyorum hayatı yaşıyorlar gezip tozuyorlar ben bunalıma girdim hayatım zaten rezalet ne yapcam ben konusacak kimse var mı

19 um yaşama küstüm bunalımdayım hergün intihar düşünceleri geliyo ama ölümden sonra nolcak bilmiyom onun icin yapmiyom napcam?
Cevapla