Her gün düşünmekten kafayı yicem intihar etme derecesine geldim lütfen biraz akıl verin?

Bende anksiyete bozukluğu var... Çok kötü oluyorum bir gün iyi olsam ertesi gün acaba üzülürmüyüm kötü bişey olur mu diye düşünüyorum ve sevdiklerim bensiz bir yere gitse onlara bişey olur mu diye düşünüyorum... Telefonlarına ulaşamazsam panik atak geçiriyorum ve tedavi alın demeyin lütfen alıyorum antidepresan kullanıyorum hemde dört tane daha 18 yaşındayım... Nasıl kendimi sakinleştirebilirim artık intihar etmek derecesine geldimm😔Kendimi düşünceler içinde boğuyorum kurtulamıyorum bu stresten...
Her gün düşünmekten kafayı yicem intihar etme derecesine geldim lütfen biraz akıl verin?
Cevapla