Hayatta yaşanan acılar objektif ( kişiye özgü olmayan) mi, yoksa tamamen yaşayana mı özel? ?

Daha fazla açmam gerekirse bilmiyorsunuz bazıları altın kaşıkla doğar tek derdi yarınki tatilinin iptal edilmesi olur bazıları ise dünya nimetlerini göremeden bombalar içinde, kolsuz, bacaksız doğar.

Biz de kendi derdimizi yaşarken, bir başkası “ya bunun derdi de dert mi” diye düşünebilir.

Yani hepimiz, başka birinin gözünde o “tatili iptal olan” kişi olabiliriz.

Günün sonunda acılar yaşayana özel olmuyor mu?

Hayatta yaşanan acılar objektif ( kişiye özgü olmayan) mi, yoksa tamamen yaşayana mı özel? ?
Cevapla