Bu gün benim doğum günüm ve ilk defa kimse hatırlamadı ve kutlamadı siz olsanız napardınız :( ?

En yakın arkadasım bile gece 12:01 oldumu direk kutlardı yanıma gelip suprizler falan yapardı, annem zaten gozumu acar acmaz suprizlere baslardı hic bir arkadasım kutlamadı bu yetmezmis gibi sosyal medyadanda toplasam 5 kisi kutladıı moralim sıfırlandı :S siz olsanız napardınız ben su an annemi evden yollayıp butun gece tek icip aglamak istiyorum napmalıyım :(
Bu gün benim doğum günüm ve ilk defa kimse hatırlamadı ve kutlamadı siz olsanız napardınız :( ?
Cevapla