Herkesin her istedigi olduğu bi dünya olsaydi nasill olurdu?

akla çok güzel geliyo da sıkıcı olurdu sanki hayal etmek güzel şey dicemde bu zamana kadar hayalle yaşadikta ne oldu sahi biz be olsun istioz en iyisiininin.. diyip konuyu kapatiyim bari.
Herkesin her istedigi olduğu bi dünya olsaydi nasill olurdu?
Cevapla