Sizce geçer mi bu duygu rahatsızım kıskançlık duymaktan okursanız detayı sevınırım teşekkür ederim şimdiden 🥹?

Herkese merhaba kendimi kıyasladığım kıskandığım bir kız var mesela disiplinli başarılı kültürlü bakımlı sosyal çevresi çok iyi akademik başarısı yüksek ama bende bunlar yok ister istemez kıskanıyorum istediğim hayatı yaşıyor çünkü bende bu şartlara sahip birisi olmak istiyorum eğer bende böyle birisi olursam (taklit etmekten bahsetmiyorum ) kendimi geliştirirsem onu hayla kıskanır mıyım yoksa bu duygu geçer mi? şu an boş bir kutu gıbı olduğum için kıskandığımı düşünüyorum

Sizce geçer mi bu duygu rahatsızım kıskançlık duymaktan okursanız detayı sevınırım teşekkür ederim şimdiden 🥹?
Cevapla