Artık çabalamaktan yoruldum hiçbir şey yapmıyorum sizce bu his geçer mi?

o olsun bu olsun ne kadar çabalarsam çabalıyım bir şey olmadı artık endişelenmem gereken onca şey varken endişelenemiyorum evde annem sadece suratımı görünce bin tane hakaret ediyor ona bile tepki vermiyorum haklısın diyip geçiyorum iş kalacak yer falan bulmam gerek biliyorum ama artık cidden halim kalmadı bütün günü sadece zevk aldığım şeyleri yaparak geçiriyorum spor yapıyorum kitap okuyorum video izliyorum falan aşırı takıntılı duygusal hırslı bi insanken bu hale geldim

Artık çabalamaktan yoruldum hiçbir şey yapmıyorum sizce bu his geçer mi?
Cevapla