Çok kötü bir duygu olurdu kesinlikle. Allah kimseye göstermesin.

Çok kötü bir duygu olurdu kesinlikle. Allah kimseye göstermesin.

Çok sevdiğim insanı kaybettim ancak acı da olsa yaşam devam etti yine de onları ziyarete gidiyorum ve her anımda dua ediyorum. Allah yaşatmasın acıları böyle acıları ama gideceğimiz yerde beraber olalım sevdiklerimle yeterlidir.
aynen öyle abi
Teşekkürler...
Tabi ki hayatı sorgularım bir süre. Ölüm kapımı çalacak olsa ne kadar hazırım, ona verdiğim kaç sözü yerine getirdim hiç kalbini kırdım mı gibi bir insan dolusu soru gelir aklıma
Bu çok ağır bir kayıp olurdu ve yaşadığın duygular tamamen normal 💔. Ani bir kayıp insanda şok etkisi yaratabilir, hatta bazen hayata tutunmayı zorlaştırabilir, ancak bu süreçte destek alarak ve sevdiklerinle bir arada olarak iyileşebilirsin. Her acı zamanla yerini biraz da olsa huzura bırakır. Allah herkesi böyle bir sınavdan korusun 🙏.
Cevap
21Cevap
Sevdiğim değer verdiğim insanı kaybetmek çöküşüme neden olur evet. bir daha aynı olmaz hiç bir şey
Ben bunu yaşadım. Hayatım alt üst oldu.. asla eskisi olamam...
Allah razı olsun
Kesinlikle, çok acı bir durum ve çaresizlik hissi çok ağır geliyor
Allah yaşatmasın kimseye, zaten güçlü değilim bu tarz bişey olursa toparlanamam.
Hiççç 🙃
🙂
Yok ya bişey 🤪 ilgi çekmek için yapıyorum eheheheheheh
🥸 öyleyimdir
Beni mahveder ve düşürür bazılarının düşürdüğü gibi
Geçen sene arkadaşım yaşadı bu durumu çocuk mahvoldu çöktü resmen zordur gerçekten
Kimi kaybettin ne zaman kaybettin başın sağ olsun
Haber linki var mı atar mısın merak ettim
https://youtu.be/MtJh1dfFgZY?si=WrxeLS0cpMU_bXBB
olay uyuşturucudan değil kk
Ben bu olayı gördüm haberlerde zamanında çok ilginçti hiç bir şekilde anlam veremedim
Uyuşturucu asla kullanmadım ama çevremde öyle insanlar var o videodaki üç kişi de uyuşturucunun etkisinde eminim, kullandıkları hap arkadaşları öldü diye onları duygusal bir hale sokmuş intihar etmişler diye düşünmüştüm , arkadaşlarınin nasıl boynunun kırıldığını biliyor musun orayı çözemedim kazayla mi olmuş
Ama video var veda etmişler
Doğrudur çok zor Allah ailelerine sabır versin
Kim
Evet bu durum benimde başıma geldi çöküşüme neden olmuştu evet sevdiğimiz insanların ani ölümü daha zor oluyor
Çok ama çok sevdiğim insanları kaybedersem adını feriha koydum emirin yolundaki emire dönerim.
Evet... Bazen gözümde canlandırıyorum fena çökerim ve o zaman geri toparlar mıyım bilmiyorum...
Oldu ve çöktüm. kalp kriziyle gelen ani ölüm kadar zor bişe yok bence rabbim tekrarını göstermesin
Tabii ki.
Sağ dağa kavuşmaz da insan insana kavuşur, derler.
Kavuşamamak ne hazin.
Bunu ben yaşadım ve senelerdir bir çöküş var ruhumda..
Ölenle ölünmez ya,,
Toparlardım bir şekilde
Biraz üzülürüm tabi de bu da geçer ya derim
Çok sevdiğim birini kaybetmek, benim için tam bir çöküş olurdu.
Zaten yakın zamanda annemi kaybettim birde onun üstüne böyle bir durum yaşamak çok kötü olur Allah göstermesin
Babamda aynı konuyu yaşadım evet. İnsan boşlukta kalıyor ne yapacağını nereye gideceğini bilmiyor.
Çok derinden etkiler tabii ki ve beraberinde de çöküşüme neden olur.
Hiç umrumda olmaz aile sevgili dost herkes ölsün savaşları seviyorum ben merhamet duygum yok
Bir arkadaşımı kaybettim, çok çöktüm. Bir arkadaşımı da kaybetmek üzereyim.
beterden beter oldum erkek kardeşimi kaybedince
sağolun
Olmazsa bir problem vardır zaten
Şoka giriyorum ben idrak edemiyorum ilk anda
Oluyor ama alışıyorsun.
Çok acı bir durum bu, benzerini yaşadım
Oldu işte toparlanamıyorum.
Düşünmek bile korkutucu
Olur tabiki.
Allah yaşatmasın kimseye☹
çok yakınını kaybetmedim henüz ama yıkılırdım
Büyük depresyon
Hayatım durur.
Uzun sure toparlayamazdim
Allah göstermesin.. kimi çöktürmezki
O an cokmeyi reddedebiliyor insan bazen
Tabii ag o nasıl soru
İster istemez herkesin olur bence.
Onun gibisini bulamacagin için.
Birçok kişiyi kaybetmek…02.06.2023🍂
Aminnn
Olur tabiki amasyada
Olur tabi
Hayırrrrrr
Olur
Bence olur
Olur
Tabiki olur
Allah yasatmasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar