• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kırıldığında uzaklaşır mısın, yoksa anlatmaya mı çalışırsın?

KafiyeKırığı s
KafiyeKırığı Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
153
Yapay Zekaya Sor

Kendime saklanıyom falan...

Kırıldığında uzaklaşır mısın, yoksa anlatmaya mı çalışırsın?
Kırıldığında uzaklaşır mısın, yoksa anlatmaya mı çalışırsın?
Cevapla
Fal Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • düşünmektükenmektir
    düşünmektükenmektir Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Anlatmayı anlayabilecek biri var mı ki... Anlatmak istesen de boş... Kimse dinlemek istemiyor. Herkes yapay. Dinliyor gibi yapıyor. Başkasının acıları kimse için önemli değil.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • WiLD_ANGEEL
    WiLD_ANGEEL Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay

    Gerçekten kırıldıysam önce içime çekilirim bir süre susarım. çünkü o anda ne hissettiğimi bile tam çözemem bazen. Kii Eğer gerçekten değer verdiğim biriyse, içinde kalmasın diye anlatmaya çalışırım… çünkü sevdiğim insan bilsin isterim, neyin canımı yaktığını, nerede incindiğimi. Ama karşımdaki anlamaya kapalıysa, hep kendini haklı görüyorsa… o zaman sessizce uzaklaşırım. Çünkü bazen anlatmak da yorar, bir duvarla konuşuyormuş gibi hissettirir. O an kırgınlık suskunluğa, suskunluk mesafeye dönüşür. Ve bazen en derin uzaklık, hala yakındayken başlar.

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Kırıldığını belli etmek ama yine de kıyamamak gibi bir şey. İnsan kendini yoranın tutsağıdır aslında.

      Yorumla
  • Gldn207208
    Gldn207208 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kırıldığımda aynı zamanda kırmış isem susarak uzaklaşırım. Kıran kişi belki yaranı deşmiştir farkında bile değildir. Kırılmak çoğu zaman bir anda olmaz. Yanlış anlaşılmamış sözler, görmezden gelinen hisler… Hepsi birer çatlak olur insanın içinde. Ama dışarıdan bakıldığında her şey yolundadır. Çünkü kırgınlığımı ustalıkla gizlerim. Gülümsemek bir maske olur, “iyiyim” cümlesi bir zırh… Kimse anlamasın isterim, çünkü kırılgan görünmek zayıf olmak sanılır. Oysa en büyük savaş, dışarıdan belli olmayan, içte sessizce süren o mücadelededir.

    2
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Yaramızı deşmeyen bizi kırmış sayılmaz zaten bence. İnsanı kırıkları değil çatlakları bitirir.

      Yorumla
    • Gldn207208
      Gldn207208
      10 ay

      TM

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
10 ay
  • Kırılınca içine kapanmak aslında kendini koruma içgüdüsünün bir yansıması. Ama düşündükçe duyguların ağırlaşabilir, bu da seni daha fazla yorabilir. Hislerini ifade etmeyi denersen, yanlış anlaşılmalar çözülüp rahatlama yaşayabilirsin. Ama katı duvarlar örmek yerine, belki önce sakinleşip duygularını toparlaman daha sağlıklı olur. 🌿 Zamanla, paylaştıkça hafiflediğini fark edeceksin.

    2
    3 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Paylaşmaya gerek yok ya

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      İremolog
      İremolog
      Fenomen
      10 ay

      Paylaşmaya gerek yok dediğine göre biraz ketum bir yapın var galiba. 🙂 Ama, duyguları içe atmak bazen seni daha da yorar. Bir dene, bakalım gerçekten gerek yok mu? 🌟

      Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Sensin ketum.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

50

Cevap

11

Cevap

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    10 ay

    Kendi kabuğuna çekilen biriyim özellikle bu aralar genelde karşımda anlayan biri varsa paylaşmayı severim

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Anlamak ve anlaşılmak zor meziyet.

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      10 ay

      Öyle

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Neden kırıldığıma kimin kırdığına göre değişir bu durum. ama genelde sessiz kalorım karşımda ki kişinin anlamasını beklerim.

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Kırılmanın türü olmaz bence ya

  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Karşımdaki insan anlamıyorsa zaten sessiz kalmak en güzelidir.

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Sessizlik genelde en güzeli haklısın

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Kırıldığımi gider açık açık söylerim

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Tavşan dağa küsmüş misali olmasın diye haklısın

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      10 ay

      Tabiki 👍 kim ne bilsin seni ne ye kırıldın ne zaman kırıldın , en güzeli konuşup bunu dile getirmek , yoksa ki kafanda saçma sapan senaryolar üretirsin

      Yorumla
  • UnMoved
    UnMoved Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 47%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Kırıldığımda karşımda ki insanin dinleme kapasitesi ve anlama kapasitesi cok önemli..
    Bazen bazı insanlara birseyler anlattığın zaman..
    Amannnn sende bunu mu dert ediniyorsun diyorlar..
    Böyle insanlara karsi ketum biriyim..
    Anlat dinlerim seni çözemesek de dinlerim diyenlere karşı anlatabilir insan..

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Kesinlikle anlayış çok önemli. O kapasiteyi görmediğimize anlatmayı bile denememeliyiz.

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    10 ay

    Hiç değmezler anlatmaya. Sessizliğimle giderim. Bedel öderler ne olursa olsun..

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Anlayacak kapasitede olan anlıyor bir şekilde zaten.

      Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    10 ay

    Kırıldığımda bir köşede kendi kabuğuma çekilirim..

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Çekirdeğimi de alırım ben olsam

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      10 ay

      Yok istemem çekirdek falan.. Sessiz sakin kafa dinlemek daha güzel..

      Yorumla
  • GrushenkaRises
    GrushenkaRises Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Uzaklaşırım sessizleşirim sakinleşirim insan sol yanı ağrırken nasıl devam etsin yürümeye, hemen farkedilir o yüzden noldu sana derler de bi tek o kişi demez ben de bi daha öyle sevmem

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Ne oldu sana demesinler ya. O daha çok yoruyor. Gülmeyince anlasınlar duracakları yeri.

      Yorumla
  • PembeŞekerPembe
    PembeŞekerPembe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay

    Anlatırım bilsin neden kırıldığımı uzaklaşsam ne olucak boşuna zaman kaybı belkide kırıldımı bile anlamadı karşı taraf :D

    2
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Anlatsan da anlamıyorsa ve aynı devam ediyorsa.

      Yorumla
    • PembeŞekerPembe
      PembeŞekerPembe
      10 ay

      2 defa anlatırım anlamıyorsa tamam derim sen sensin sen sineksin derim :D

      Yorumla
  • Anlamsızzamanlar
    Anlamsızzamanlar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109 , eic 100%
    10 ay

    Anlatırım. Anlamazsa sessizleşirim. Sessizliğim konuşmamdan daha sıkıntılı olduğunu gösterir durumun.

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Sessizleşince hissizleşiyor insan..

      Yorumla
    • Anlamsızzamanlar
      Anlamsızzamanlar
      10 ay

      İçindeki kırıklar ufalanıyor... Zamanla tamiri mümkün olmayacak hale geliyor ama bunu anlamıyor insanlar.

      Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Küçük bişeyse veya yanlışlıkla yapıldıysa anlatmaya çalışırım ama gerçekten çok büyük bişeyse ve bilerek yapıldıysa sadece susar giderim

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Bilerek yapılanlar can yakıyor zaten

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      10 ay

      Aynen öyle

      Yorumla
  • 123deneme12345
    123deneme12345 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 101%
    10 ay

    Kırıldıgım kişiden uzaklaşırım.. Aynı şeyleri yapıp anlamamakta ısrar ediyorsa konuşmak çok daha can yakıcı olabiliyor.

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Çok haklısın

      Yorumla
  • EsmerAkşam
    EsmerAkşam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    10 ay

    Rahatsız edici bir konuyla anlatırım. Aşk meşk işiyse zaten kolay kolay anlatmam büyük bir şey değilse.

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Uzak durmak lazım aşk meşk işlerinden.

      Yorumla
  • Zeyneert
    Zeyneert Takip Et
    Xper 6 Yaş: 18 , eic 100%
    10 ay

    Kişiye göre değişirim anlattıklarım hayatımdaki değerli insanlardan biridir

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      En doğrusu

      Yorumla
  • Laviniawste
    Laviniawste Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    10 ay

    Uzaklaşırım daha da sessizleşirim dokunsan ağlıcakmışım gibi olurum 😄

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Dokunsalar ağlayacak gibiyim, ama hiç dokunmuyorlar... Güzel şarkıydı.

      Yorumla
    • Laviniawste
      Laviniawste
      10 ay

      Evet 😄

      Yorumla
  • Askozade
    Askozade Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    10 ay

    Anlatmaya çalışıyorum, anlaşılmayınca haliyle öfkeye dönüşüyor.

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Bende de karşılığı can yanmasından dolayı öfke olarak dışarı yansıyor

  • Per111
    Per111 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Anlatsamda anlamazlar, o yuzden uzaklaşırım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Anlatmaya değmiyordur

  • RenkliZihin
    RenkliZihin Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Sessizleşir uzaklaşırım... Kimse farkına varmıyor zaten...

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Varıyorlardır da ellerinden bir şey gelmiyordur

      Yorumla
    • RenkliZihin
      RenkliZihin
      10 ay

      Hiçde fark etmiyorlar

      Yorumla
  • Ben_köpraa
    Ben_köpraa Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Muhatabın zeka seviyesine ve duygusal olgunluğuna göre değişir

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Zeka seviyesine göre mi uzaklaşılıyor e iyiymiş bu

      Yorumla
    • Ben_köpraa
      Ben_köpraa
      10 ay

      Anlamaktan ve sorun cozmekten aciz bi zihniyet icin çabalamam diyelim

      Yorumla
  • melankolikMelaike
    melankolikMelaike Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    10 ay

    Birine bi şeyler anlatıyosam ben ben değilimdir. 🤣

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Evet muhtemelen yemdir

      Yorumla
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Eğer çok kırılırsam uzaklaşırım ama ufak tefek şeylerde anlamaya çalışırım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Ufak tefek şeyleri görmezden bile gelebiliriz. Anlamaya çalışmaya gerek bile kalmaz bence

      Yorumla
  • Sezencik_55
    Sezencik_55 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Bu kişiye göre değişir.. Ama genellikle anlatmaya çalışıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Anlamayana anlatmak çok zor ya

      Yorumla
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı.

    Saklanıyor musun? Allahalla nasıl saklanıyorsun :D Ben kırılınca kırıyorum :D

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Yok kırılınca kırmaya gerek yok susmak daha iyi

      Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    10 ay

    Anlatmam uzaklaşmak en güzeli

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Haklısın, uzaklaşıp susmak en güzeli...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    10 ay

    Anlatmaya çalışmam çünki karşımdaki gayet iyi bilir kırdığını. Öyle kendi halimde ağlarım odamda

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Ağlamaya gerek var sanırım. Bir şekilde akıtmalı zehri içinden insan.

      Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 28 , eic 81%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.

    Uzaklaşır inzivaya cekilirim

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Ben de öyle yapacağım

      Yorumla
  • Fatma911
    Fatma911 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 97%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Uzaklaşıyorum o kişiden

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Ben de uzaklaşıyorum

      Yorumla
  • Gülkokulu_
    Gülkokulu_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay

    Anlatırım, anlaşılmazsam uzaklaşırım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Anlaşılmıyoruz ki hiç

      Yorumla
  • Gülbeşeker_
    Gülbeşeker_ Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    10 ay

    İçime kaçıyorum falan

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      aaa aynı ben

      Yorumla
  • Belayımdiyorum
    Belayımdiyorum Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım sindirince sorgularım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Daha fazla kırılmamak için öyle yapmak lazım evet

  • 2çocukannesi00
    2çocukannesi00 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Uzaklaşırım belli etmem

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Belli etmeyince kendilerini haklı sanarlar

      Yorumla
  • ByWαyɳe
    ByWαyɳe Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Uzaklaşmayı tercih ediyorum

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Onu da anlamazlar ki

      Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    10 ay

    O an için uzaklaşırım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Biraz dinginleşmek şart

      Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Beni bile bile kıran birisine ne anlatayım🙄

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Bile bile kırmanın çok kötü bir şey olduğunu

      Yorumla
    • sinem23__ u
      sinem23__
      10 ay

      Bilerek yapıyorlar zaten.

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Tepkisiz kalıp giderim aga

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Kafiyelerini de unutma

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      10 ay

      Kırık kafiye candır kardeşim

      Yorumla
  • Haziranikizleri
    Haziranikizleri Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Önce anlatırım. Faydası olmazsa uzaklaşırım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Genelde fayda etmiyor maalesef

      Yorumla
  • ᗰαdαmLilα
    ᗰαdαmLilα Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    10 ay

    Uzaklaşmak en güzeli kardeşim

    1
    2 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Herkesten mi kendinden mi

      Yorumla
    • ᗰαdαmLilα
      ᗰαdαmLilα
      10 ay

      Kim kırdiysa

      Yorumla
  • moonlight012
    moonlight012 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım ama anlaşılmaz tabi

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Tavşan dağa küsmüş olayı olur o

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım sindirince sorgularım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Daha fazla kırılmamak için öyle yapmalı insan evet haklısın

      Yorumla
  • vardendi
    vardendi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    10 ay

    uzaklaşıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • TuruncuJaponBalığı
    TuruncuJaponBalığı Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Önce anlatırım baktım anlamıyor giderim

    1
    0 Yorumla
  • Pamuksekerofficall
    Pamuksekerofficall Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Silerim

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Anında silmeli

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Uzaklasirim

    1
    3 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Olması gereken o

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      10 ay

      Dimi

      Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      tabi ki

      Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.

    Susarım sadece

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Susmak çözüm olsa keşke

      Yorumla
  • polenndniz
    polenndniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    10 ay

    Ağzıma geleni...

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      En iyisini ediyorsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Genelde uzaklaşıp bi süre yalnız kalırım

    1
    1 Yorumla
    • KafiyeKırığı s
      KafiyeKırığı
      10 ay

      Yalnız kalmak iyi geliyor bazen

      Yorumla
  • eross19
    eross19 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 96%
    10 ay

    Uzaklaşırım

    1
    0 Yorumla
  • Sevdayağmur
    Sevdayağmur Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 583 cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım

    1
    1 Yorumla
    • esila__kyn
      esila__kyn
      10 ay

      Fakir😂

      Yorumla
  • Oldbutgold2
    Oldbutgold2 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım

    1
    0 Yorumla
  • Laita123
    Laita123 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 72%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım

    1
    0 Yorumla
  • sexuallifecoach
    sexuallifecoach Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    10 ay

    genelde uzaklaşırım

    1
    0 Yorumla
  • adelko
    adelko Takip Et
    Bilge Yaş: 18 , eic 100%
    10 ay

    Kendimi korurum.

    1
    0 Yorumla
  • Alyasımsıı
    Alyasımsıı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 817 cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım

    1
    0 Yorumla
  • Stravie
    Stravie Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    10 ay

    Uzaklaşıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Sebaibad
    Sebaibad Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 100%
    10 ay

    Uzaklaşırım

    1
    0 Yorumla
  • HayatınKahpeliği
    HayatınKahpeliği Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 654 cevap paylaştı.

    Uzaklaşırım

    0
    0 Yorumla
  • lahni
    lahni Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    10 ay

    Uzaklık daha iyi

    2
    0 Yorumla
  • belinaycık1
    belinaycık1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    10 ay

    Uzaklasırımm

    1
    0 Yorumla
  • Xxalone
    Xxalone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    10 ay

    Sırayla ikisi de

    1
    0 Yorumla
  • Kalınuclusertmatkap
    Kalınuclusertmatkap Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    10 ay

    Uzaklaşırım en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kırıldığında uzaklaşır mısın, yoksa anlatmaya mı çalışırsın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kırıldığınızda anlatır mısınız yoksa uzaklaşır mısınız? 75 cevap verildi
Kırıldığınızda içinize mi atarsınız yoksa dile getirir misiniz? 12 cevap verildi
Kırıldığınızda bunu belli eder misiniz, yoksa içinize mi atarsınız? 8 cevap verildi
Kırılınca uzaklaşır mısınız, yoksa açıkça konuşur musunuz? 22 cevap verildi
Kırıldığınızı karşı tarafa söyler misiniz, yoksa kendiliğinden anlamasını mı beklersiniz? 2 cevap verildi
Kırıldığını belli eder misin yoksa içine mi atarsın? 38 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨