Neden sadece arzuları için yazılan bir kadınım? Sevilmeye hakkım yok mu? Niye hep mevzu bahis fiziğim ve güzelliğim oluyor?

Madem bu kadar beğenilen biriyim neden evlenmiyorlar? Görücü usulü olanlar da ana kuzusu çıkıyor. Geç mi kaldım her şey için. 28 yaşındayım, beni kimse sarmayacak mı kalbiyle? Kötü insan mıyım ben?
Neden sadece arzuları için yazılan bir kadınım? Sevilmeye hakkım yok mu? Niye hep mevzu bahis fiziğim ve güzelliğim oluyor?
Neden sadece arzuları için yazılan bir kadınım? Sevilmeye hakkım yok mu? Niye hep mevzu bahis fiziğim ve güzelliğim oluyor?
Cevapla