Madem bu kadar beğenilen biriyim neden evlenmiyorlar? Görücü usulü olanlar da ana kuzusu çıkıyor. Geç mi kaldım her şey için. 28 yaşındayım, beni kimse sarmayacak mı kalbiyle? Kötü insan mıyım ben?
Neden sadece arzuları için yazılan bir kadınım? Sevilmeye hakkım yok mu? Niye hep mevzu bahis fiziğim ve güzelliğim oluyor?
Bunu yaşayan kadınların ortak noktası birini çok çabuk hayatlarına alıyor olması. Bir erkeğe o kapıyı hemen açarsan seni kolay lokma görür. En başından ben şuna buna karşıyım şimdiden söyleyeyim dersen gelecek olan ona göre gelir ya da gider
Ee napcam ben kendimi mi kullandırcam az önce yine adamın biri öyle kanıma girdi ki güzel sözleriyle kanmamak için direndim ama beni elde edecek gibi duruyor
Anlıyorum dıygusal ve cinsel açsın ihtiyacın var doğal olarak. Ama sonunda üzüleceğim şeylerden uzak dur. Kim o burdan mı? Seni gördü beğendi ve aşırı ilgiyle zaafından faydalanmak istiyor sanırım.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Neden sadece arzuları için yazılan bir kadınım? Sevilmeye hakkım yok mu? Niye hep mevzu bahis fiziğim ve güzelliğim oluyor?