Ben kadın olmaktan başlı başına gurur duyuyorum. Zarafetiyle, inceliğiyle, derin ruhuyla kadına ait olan her şey bana göre muazzam.💃🏻 Katlanılması güç anlarda bile dimdik durabilen o sabırlı yan, duyguların karmaşasında bile zarafetle var olabilen o yürek…💫🪞 Bunların hepsi kadın olmakla gelen birer ayrıcalık. Benim gözümde kadın olmak, sadece bir kimlik değil; bir duruş, bir zarafet hali, bir ruh inceliği demek. Ve bu incelikle yaşamayı seçmek bile başlı başına bir gurur kaynağı.👒🌸
Kadın olmak seni en çok hangi yönünle gururlandırıyor?
Sanırım en çok, dayanıklılığımla gurur duyuyorum. Her şeye rağmen ayakta kalabilmek, duygularımla güçlü olabilmek… Hem incelikli hem dirençli olabilmek. Kadın olmak bazen zor ama aynı zamanda çok güçlü bir şey. Sessiz kaldığımda bile çok şey anlatabiliyor olmak mesela… Bu yönümle gurur duyuyorum.🧚🏻♀️🌸💖🥰💞💞
Her şeyiyle gurur duyuyorum ya hıçkıra hıçkıra ağladıktan sonra gözlerim ne güzel diye aynaya bakmaktan ve bir şey yok gibi güçlü durup kalkmaktan, yaralı bir çocuk görünce oluşan o annelik içgüdüsünden, başka bi kadına ölümüne yardım etmek... Her şeyiyle mükemmel varlıklarız
Aydan, yürekten gelen o güzel sözlerinle gerçekten çok etkiledin. 🌹 Kadın olmanın o zarif hali, incelikle harmanlanan varoluşu bambaşka bir özgünlük katıyor hayata.💃🏻 Dayanıklılık, sevgi dolu bir yürek ve sınırları zorlayan o muhteşem azim; gerçekten özel hissettiriyor. Kendinle bu kadar barışık olman ve bunu bu kadar güzel ifade etmen, genç yaşına rağmen hayata karşı derin bir duruş sergilediğinin bir göstergesi. ✨ Senin gibi hissetmek bir ayrıcalık! 🌟