İnsanın en derin yeri sessiz midir, yoksa en çok orada mı çığlık atar?

"Ağlamadan
dillerim dolaşmadan
yumruğum çözülmeden gecenin karşısında
şafaktan utanmayıp utandırmadan aşkı
üzerime yüreğimden başka muska takmadan
konuşmak istiyorum."
https://youtu.be/6Ejga4kJUts?si=HhHgKirrz_AwEhne
İnsanın en derin yeri sessiz midir, yoksa en çok orada mı çığlık atar?
İnsanın en derin yeri sessiz midir, yoksa en çok orada mı çığlık atar?
Cevapla