Hiç gururun yüzünden özür dilemekten vazgeçtin bir an oldu mu?

Hayatımda sadece bir an olmuştu abime karşı o da üniversite mezuniyetimde saçma sapan davranışları olmuştu arkadaşlarımın yanında kalbimini çok kötü kırmıştım ve özür dilemem gerekirdi ama hiçbir zaman bu konudan ötürü dilemedim. Sizin var mı böyle bir anılarınız?

Hiç gururun yüzünden özür dilemekten vazgeçtin bir an oldu mu?
Hiç gururun yüzünden özür dilemekten vazgeçtin bir an oldu mu?
Cevapla