Siz nasıl insanları seviyor ve diyalog kuruyorsunuz?

Ben merhametli insanları severim. Hâlden anlayanı, söylemeden yapanı, yol yordam bileni, sözünü tartıp söyleyeni. Samimi olan tatlı dili, ince düşünüp işleyeni. Canlılara hürmet edeni. Gönülleri hoş edeni, yüzü hep gülümseyeni. Hâlden anlayan kimse, ağlayanın yanında gülmez. Aç olanın yanında yemez, muhâtabı tek kelime etmese dahi, onun nasıl bir vaziyet içinde oldu-ğunu anlar ve ona göre davranır. Hâlden anlamak bir insana bahşe- dilmiş en yüce erdemlerden biridir. Hâlden anlayanlar mesken tutsun yüreğinizi...
Güncellemeler
10 ay
"Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur can da, inci mercan da." Bu kadar iyi anlatılamazdı herhalde doğru insana denk gelmenin hayatımıza etkisi...
Siz nasıl insanları seviyor ve diyalog kuruyorsunuz?
Cevapla