Kucuklukten beri insanlarla cevremdekilerle konusmayi sevmiyorum. kekemeligin de buna katkisi oldu. Su an kekemeligim gittikce azaldi ancak konusmayi sevmiyorum. her konusmada zorlaniyorum konusmak bana tat vermiyor.
laf soktuklarinda konusmakta iyi olmadigim icin karsilik veremiyorum kalbim kiriliyor. ev disinda hep rol yapiyorum cunku bilincaltim kendimi gizlemeyi kafasina sokmus.
insanlara guvenemiyorum cunku siniftan siradan birisine bir sey derken dalgin telefona bakiyor oluyor sonra desem nolacak demesem nolacak gibi dusunup konusmuyorum. her seyi cansiz tatsiz sekilde yapiyorum birden enerji duygu yukselmesi cok nadir oluyor.
tek sevdiklerim bursum ve telefonum. surekli dalgin oluyorum yururken bedenimi hissetmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer