İnsanlarla konuşmayı nasil sevebilirim onlara nasil guvenebilirim?

Kucuklukten beri insanlarla cevremdekilerle konusmayi sevmiyorum. kekemeligin de buna katkisi oldu. Su an kekemeligim gittikce azaldi ancak konusmayi sevmiyorum. her konusmada zorlaniyorum konusmak bana tat vermiyor.

laf soktuklarinda konusmakta iyi olmadigim icin karsilik veremiyorum kalbim kiriliyor. ev disinda hep rol yapiyorum cunku bilincaltim kendimi gizlemeyi kafasina sokmus.

insanlara guvenemiyorum cunku siniftan siradan birisine bir sey derken dalgin telefona bakiyor oluyor sonra desem nolacak demesem nolacak gibi dusunup konusmuyorum. her seyi cansiz tatsiz sekilde yapiyorum birden enerji duygu yukselmesi cok nadir oluyor.

tek sevdiklerim bursum ve telefonum. surekli dalgin oluyorum yururken bedenimi hissetmiyorum.

İnsanlarla konuşmayı nasil sevebilirim onlara nasil guvenebilirim?
Cevapla