En son kime-neye güldün-hangi olay seni güldürdü-ya da hangi davranış?

bir kafeye oturduğumda ya da metrobüste camdan dışarıya bakarken hep aynı hissi duyuyorum: insanlar gülümsemeyi unutmuş gibi. yüzlerdeki yorgunluk, telefon ekranlarına gömülmüş gözler, aceleyle yürüyen ama nereye yetiştiğini bilmeyen adımlar… bu çağın insanı, sanki içten içe bir boşlukta yaşıyor. adı konmamış, kimseye anlatılamayan, ama herkesin bir yerinden hissettiği bir hüzün gibi.

En son kime-neye güldün-hangi olay seni güldürdü-ya da hangi davranış?
En son kime-neye güldün-hangi olay seni güldürdü-ya da hangi davranış?
Cevapla