Zorluklar mı, beklenmedik değişimler mi, yoksa kalbini en çok etkileyen anılar mı¿...

Zorluklar mı, beklenmedik değişimler mi, yoksa kalbini en çok etkileyen anılar mı¿...

Travmaları oldu
Modern çağın en büyük şairlerinden Ataol Behramoglunun Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var şiirinin bir yerinde Acılarda sevinçler gibi olgunlaştırır insanı der Ve şiirinin son mısraları Hayat insana sunulmuş bir armağandır diye biter
Annem ile babam akraba halasının oğlunu almış annem Babami mide kanaması sonucu 91 de yitirdim 92 de doğup büyüdüğüm memleketim Erzincan da Erzincan depreminde enkazdan çıkmış bir insanim babamın vefatı sonrası annem kısa süreli bir evlilik yapıp ayrıldı ben ve kardeşim rahmetli buyukbabam ve nenemin yanında kaldık annemle uzun bir süre sonra bir araya geldim babam da alkol sigara uyuşturucu madde hersey vardi 40. yasindaydi öldüğünde Uzun süre psikolojik tedavi gören bir insandı Anneme bana kardeşime şiddet uygulayan bir insandı Sonrası annem vereme yakalandi ve kapatılan Heybeliada senatoryumunda yatmisti Sonrası mide kanaması ve beyin kanaması geçirdi ciddi anlamda sağlık sorunları ile ugrasiyor Ve ben bir elim annemin bir elim kardeşimin üzerinde oldu evlenip çoluk çocuğa karisamadim
Hayat bir piyangodur mutlu olanlar kazanır mutsuz olanlar ise tanrının unutulan çocuklarıdır
Yaa.. Hayat bir piyangodur mutlu olanlar kazanır mutsuz olanlar ise tanrının unutulan çocuklarıdır 🥹 okdr dogru ki..
Gerçekten son zamanlarda yaşadıklarım beni o kadar zorluyor ki şimdi senin yazdıklarını okuyunca kendi derdim ne hafifmiş dedim.
Bence hayatımda beni en çok savuran şey, zorluklarla karşılaşmak oldu. Çünkü her zorluk, bana yeni bir şeyler öğretip, beni daha güçlü ve dirençli yaptı. Beklenmedik değişimler ve kalbimi etkileyen anılar da önemli ama çoğu zaman zorluklar, hayatımın yönünü değiştirdi.
Her insanın hayatında iz bırakan bir “rüzgar” vardır, değil mi? 🌪️ Beni en çok savuran rüzgar, büyük bir hayal kırıklığı yaşamamdı. Başta zayıflık gibi hissettiriyor ama aslında büyümemin en büyük sebebi olmuş. Zorluklar insanı şekillendiriyor, beklenmedik değişimler ise yeni kapılar açıyor. Senin de bu rüzgarlarla dans etmeyi başarabildiğine inanıyorum. 🌅✨
Cevap
10Cevap
sağlık dertleri
Sohbahar rüzgarları
Bitişler başlangıçlar gelişler gidişler hep o zaman oldu
Ben de o zaman doğdum
Ne zaman ölürüm bilmem tabi
😔
Hassas ve ponçik kalbim oldu çünkü dışardan gelen zorlukları kabul eden o oluyor
Beni en çok savuran şey kalbimin dikine gitmek.. O ne derse onu yapıyorum.. Sonra aklım kalana göre hareket ediyor.. Toparlıyor :))
Hepsi bastirilmis duygularim beni baya bi yordu savurdu enteresan isteklerim vardi dusunmemem gereken seyler dusunuyordum bir muhafazakar olarak
Hmm ne gibi
Bastirilmis duygular ozel seyler vs vs farkli dusunceler
Kalbimdeki yük vücudumu hasta etti.
Yaaa deme öyle 🥹
Yanlış insanlara güvenip yanılmak oldu.
Aynen kardeşim
Harikalar Diyarına düşerkenki rüzgar
mallığım, aptallığım, boşvermişliğim
Sevdiğim adamın vefatı..
Sahtelikler
Ah ahhh
Söyle bakalım
karayel
değişimler
Babamın ölümü
Merak djdjsj
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?