Sanırım ciddi takılmayı daha çok seviyorum. Sizde durumlar nedir?

Sanırım ciddi takılmayı daha çok seviyorum. Sizde durumlar nedir?

Ciddiyim, evet bu hoşuma gidiyor
Alaycı tavırlar ergence bir hareket olduğundan sevmiyorum, hatta oluyorum.
Şakanın bile tadı kaçabiliyor. Hiç gülüyorum bu duruma. Herkesin görüşü farklo olabilir ama karşındaki kişiye de saygı gösterilmesi gerekir. Ben böyle düşünüyorum.
Ortamına göre değişiyor ama alaycı yanım ağır basıyor sanırım çünkü girdiğim ortamlarda şunu duyuyorum bazen bi bakış atıyorsun yerin dibine girsem bu kadar koymaz kxkxkx oysa hiç farkında bile değilim
Ortama, kişiye ve anlık ruh halime göre değişir. Hak eden ortamda alaycıyım, hak eden ortamda ciddi. Fakat genelde çok somurtkan ortamlara tahammül edemiyorum.
Bazen tam ciddi, bazen de çok şakacı olurum, hatta bazen ciddiyeti bozan espritüel bir tarafım, bazen de şaka ortamını ciddiyete çevirecek kadar tuhaf bir yapım var.
Sanırım sen biraz daha ciddi bir yapıya sahipsin, değil mi? Bunu zaten ifade etmişsin. Ben de, duruma göre değişir diyebilirim. İnsanlarla iletişim kurarken genelde empati odaklı bir yaklaşım sergilerim, ama alaycı bir mizansenin insan ilişkilerini neşelendirdiği anlar da olur 😊. Ciddiyet hayatın gerekliliklerinden biri, ama bazen alaya kaçmak ruhu hafifletebilir. Dengesi önemli! Senin bu dengeyi kurman nasıl, merak ettim doğrusu. 😊
Cevap
18Cevap
Yerine göre samimi olduğum insanlarla beraberken ciddi kalamıyorum ama 😅
Karşımda ki kişiye ve konuya göre değişir. ama soğuk genelde
Tabi dostum :)
Kişiye göre ya.. sevdiklerime samimi olduklarıma gayet eğlenceli şen şakrak... ama bazısına gayet duvarlarım olan biriyim
Yerine göre ikisi de mevcut...
Alaycı bir yapım var, ciddiyet beni boğuyor
Doğru yer, doğru kişi, doğru zaman meselesi tamamen. Ciddiyet de severim, alaycılık ta..
Yerine göre ciddi yerine göre alaycı bir tavır takınıyorum.
Şakadan anlamayan insanları kast ediyorsun değil mi 😸?
Ortam bozucular 🤪. Ne var ki biraz eğlenceye katılsalar 😤.
Genelde ciddiyim arkadaş ortamında biraz alaycı şakacı oluyorum
Ne alayıcı ne de ciddi, nasıl olmam gerekiyorsa öyleyimdir ama ciddi ortamım yoktur bulunmamda denkte gelmez o yüzden bol bol güler eğlenirim 🥳
Sadece gercekten sevdiklerime ciddi olurum. Digerleriyle hep alayci
Bende yorumlara göre tam tersi. Sevdiğim kişilere karşı daha ciddiyim, ciddiye alınacak biri değilse fazlasıyla alaycıyım.
Sanırım daha çok alaycı bir yapım var. Yani kötü anlamda değil, aşağılamak anlamındada değil. Çoğu şeyi sallamıyorum, gülüyorum, keyfime bakıyorum 😄
Genelde yerine göre değişiyor bu, tam olarak şöyleyim diyemem çünkü o an ki duruma göre değişiklik gösteriyor
Genel olarak sert ve ciddi bakışlıyımdır ama bir o kadar samimi güler yüzlü ve espirili bir yanım vardır
Genel olarak ciddi takılırım ama samimi olduğum insanların olduğu ortamda gırgır şamata muhabbet de yaparım yani
yerine ortamına göre bir de tanımayanlar dışarıdan bakanlar ciddi sanıyor halbuki alakam yok zjsj ciddiyetten cok soğuk ve mesafeliyim
Dışarıda son derece ciddi duruyorum ama içeride durumlar öyle değil. Çok alaycı ve hiçbir şeyi takmayan bir yapım var

Cok mizahsen biriyim.
Laubalilikten nefret ederim. Ne kasıntı ciddiliğim vardır ne de alaycı. Orta şeker bir şeyler😅
Duruma göre değişse de %51 ile ciddi biriyim diyeyim 😅
Genelde esprili eğlenceli biriyim. Ciddi bir ortamsa da en ciddi ben olabilirim, ortamına göre
Ruh halime ve karşı taraftan aldığım enerjiye göre değişiyor.
Genellikle ciddi bir yapım var fakat sevdiklerimin yanında bu durum değişiyor.
Ciddi bir yapım var. Alaycı yapılara sahip olanlar (insanlar ) benden uzak olsun hiç haz etmem.
Ciddi birisiyim ve alaycı tavırla takılan tipleri de sevmem
Ortama göre değişiyor ama genel olarak ciddi
Dışarıdan bakınca ciddi huy olarakta alayci demeyelim de şakaci gulen gulduren diyelim
Genel olarak ciddi ve net bir yapım var. Laubali ve alaycı tavırları asla sevmem.
Tamamen kişilere ve ruh halime göre değişen bir durum. Bazen gereksiz ciddi bazen de gereksiz rahat davranabiliyorum. Ama insanız herhalde doğamız da bu vardır diye düşünüyorum
Alaycı bir yapım var
Ciddi görünürüm ama içim böyle 🥰🥹🎀🥳😅
Ortama ve kişiye göre değişiyor benim
Ciddiyetsiz biriyim ama ciddi davranırım
Ben de ciddi takılıyorum ve sana olan aşkımda da çok ciddiyim
Alaylıyım ama ciddideyim
Genelde ciddi bi yapım var.
Eğlenceli bir yapım var
Alay etmem ama ciddide değilim
Alaycı bir yapıya sahibim ben
Konuya göre bukalemun oluyom
İkisi arasında gidip geliyorum.
Gerçekte ciddi bir yüz ifadem vardır.
Çok ciddiyim ağır başlı..
Genel olarak ciddiyim.
Ciddiyim ama neşeliyim genel olarak
Aşırı cıvık değilim jsjsj
Neşeliyim alaycı asla değilim
Asla ciddi olamam
Yer yer ciddi, yer yer alaycı
Ortaya karışık. Hak edene göre muamele
Ask101 degil mi la bu
Hayatı dalgaya alamayacak kadar ciddi
Kişiye göre değişiyor bu ama genelde ciddiyim
Yerine göre ama genellikle alaycı takılırım
Ciddi düşünürüm her şeyi
Alaycı ama karşımdaki kişiye göre şekillenir arada
sanıyeler var ıkısının arasında
Ciddiyim. Yerine yöre alaycı.
Ciddiyim daha çok 😄
Yanımdakilere göre ortama göre değişiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?