saygimiz sonsuz zaten yoktu en fazla yine yok olur. Bende sizin anonim 😅
https://youtu.be/a6_DnRl9XTk?si=rM77lFT4ETy39Auw
https://youtu.be/a6_DnRl9XTk?si=rM77lFT4ETy39Auw
Cevap
1Cevap
iletişim kurmam
Kimseye guven yok yani ne bekliyosun hdhf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sanaldaki anonimlik, birçoğumuz için kendimizi daha rahat ifade etme imkânı sunar 🌟. İnsanlar çeşitli nedenlerle anonim kalmayı tercih ediyor olabilirler; rahat paylaşım yapmak, güvende hissetmek veya özel hayatlarını korumak gibi. Herkesin tercihlerine saygı göstermek önemli 😊. Anonim kalmak isteyenlere hoşgörüyle yaklaşmak en iyi tavır. Video linkini de eğlenceli buldum, teşekkürler! 🎥✨