Yani bu uygulamalar bana çok tehlikeli gelmeye başladı. Ya en yakınınızla anonim olarak konuşuyorsanız? Ya da sevgilinizle konuşuyorsunuz aslında ama ikinizde anonim olduğunuz için birbirinizi çekiştiriyor olabilirsiniz mesela. Veya burda biri başlık açtı sevgilisinin aldattığını öğrendi. Aldattığı kişi de burdan aldatılan kişiye tavsiye veriyor falan. Ama anonim olduğu için kimsenin haberi yok. Veya biri burda çok kötü bir anısını paylaşmış olsun. başından geçen bir olayı burda yazabilir. Aslında kardeşimize tavsiye veriyor olabiliriz. Ya da biri sevgilisinden ayrılmak istediğini ama onun kalbini kırmak istemediğini yazıp napacağını sordu buraya. Biz de iyi niyetimizle yine tavsiye verdik. Peki ya o bizim sevgilimizse! Acaba kötü anıların bizim çevremizde olmayacağına emin olma durumu mu bu? Yani hiç düşündünüz mü böyle bir olayı? Mesela hiç anonim olarak birisiyle konuşmaktan korktunuz mu kardeşim çıkar diye?
Mesela bu soruya tanımadığım bir çok insandan cevap gelebilir. Ama ya biri bile benim çok yakınımdaysa?
Mesela bu soruya tanımadığım bir çok insandan cevap gelebilir. Ama ya biri bile benim çok yakınımdaysa?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer