Para harcamak mutlu mu ediyor yoksa eşyalarla içimdeki boşluğu mu dolduruyorum?

şu an işsizim. Alışveriş yaparken içim içimi yiyor. Çünkü her zaman gerekli şeyleri almıyorum. Beni mutlu eden şeyleri alıyorum. Üstelik pahalı da değil ama bir sürü alınca pahalı olmuş oluyor ve sık aralıklarla olunca işte para gidiyor hep. Yani demem o ki, para harcamak getçekten mutlu mu ediyor beni yoksa içimdeki boşluğu eşyalarla mı doldurmaya çalışıyorum?

Para harcamak mutlu mu ediyor yoksa eşyalarla içimdeki boşluğu mu dolduruyorum?
Cevapla