Kendinle ilgili itiraf etmekten çekindiğin en gerçek öz eleştirin ne olurdu?

Kendine dönüp baktığında, herkesin bilmediği ama senin içinde sessizce kabul ettiğin bir yanın mutlaka vardır. Bazen bir zayıflık, bazen inatla bırakamadığın bir huy, bazen de farkında olmadan başkalarını yoran bir davranış… İnsanın kendini dürüstçe görebilmesi kolay değildir ama tam da orada başlar içtenlik. Gerçekten kimsenin duymadığı ama senin sessizce kabul ettiğin o tek öz eleştirin ne olurdu?
Kendinle ilgili itiraf etmekten çekindiğin en gerçek öz eleştirin ne olurdu?
Kendinle ilgili itiraf etmekten çekindiğin en gerçek öz eleştirin ne olurdu?
Cevapla