5-10 dakika gözlerimi dinlendireyim derken kendimi genelde 3-4 saat uyumuş halde buluyorum :D sizde de böyle olur mu?

5-10 dakika gözlerimi dinlendireyim derken kendimi genelde 3-4 saat uyumuş halde buluyorum :D sizde de böyle olur mu?

evet böyle zamanlarım oldu bazen sadece on beş yirmi dakika gözlerimi dinlendirmek niyetiyle uzanıyorum ama bir bakıyorum saatler geçmiş oluyor dış dünya tamamen kopmuş gibi geliyor uyandığımda hem şaşkınlık hem biraz da suçluluk hissediyorum çünkü planladığım hiçbir şeyi yapamamış oluyorum ama bir yandan da bedenin neye ihtiyaç duyduğunu bazen fark edemiyoruz demek ki diyorum o yüzden çok da kafaya takmamaya çalışıyorum
Gün içinde uyuyorum. Çocukluğumdan gelen bir alışkanlık. Evdeysem öğleden sonra yarım saat 1 saat uyurum.
Sabah 6 da kalkıyorum ve normalde herkesin gün içinde uyumadı gerekiyor.
Teşekkür ederim
Çok oldu😀😀
Cevap
12Cevap
Daha bu gece iteyken yaptım :D 10 dakika uyuyayım dedim 1-2 saat uyumuşum allahtan yakalanmadım kimseye :D
Bazen oluyor ama 2 saat civarı uyurum max
Elbette genelde işyerinde böyle oluyor gadası
20 saat uyudum.
Keşke bende uyusam barış en fazla 10 saat uyuyorum
Bende 1-2 saat uyiyim diyorum 10 dakika geçmiş oluyor
Sinir oluyorum 😄
Genelde çalıştığım zamanlar akşam eve gelince azıcık kestirim derim ertesi sabah uyanırım
Evet evde home officedeydim. Koltuga bir uzandim 3 saat uyumusum is saatinde 🤣
Benim öyle deyip 8-9 saat uyuduğum bile oldu 😂
Hiç biraz kestireyim diyerek uyuduğum olmadı. Zaten kesin uyuyamam ben öyle.
Yani, öyle her yerde her zaman uyuyabilen insanlar şaşırtır beni hep.
Evet gözümü kaparım 10 dakika derim bi bakmışım sabah olmuş 😂
En tatlı uyku 😌
Ertesi güne uyanan ben🤧
15 16 saat uyumuşum bi' keresinde öldün mü lan diye dürtüyorlardı sjsjjejdj
Uykusuzluğa dayanamıyorum. Çok yorgun olduğumda sızıyorum ☺️
Oldu tabi ama kestirmek pek benlik değil. Uzun süre uyumayı severim
Tam da bugün yaşadım yarım saat falan dedim kestireyim derken bı an kalktım akşam olmuştu.
Evet bende sık sık oluyor 🫤😅
Alarm kurarım genelde öyle yirmi dklık falan ama acil bi şeyse alarmdan önce uyanıyorum dkka başı rahat vermiyorum kendime 🔫
Ben ben ben yaaa toplantıda uyumuşum bitmiş düşünün herkes odasına gitmiş yanıma not koymuslar uyanınca odana çık üsüme diye ahahah
Evet, öyle oluyor 😂😂
Dün gözlerimi dinlendireyim dedim 3 saat uyuya kaldım..
Konudan bağımsız bu fotoğrafı yaşamam için ne yapmam lazım 🚬🚬🚬
Kestireyim derken 7-8 saat uyuduğum olmuştu
Arada olmuştur nadiren
Olmaz mı hemde bayılmış gibi 🙂
Sabaha kadar bile oldu
Genelde öyle oluyor zaten😄
Ahahaha bu benim için bi şeref.
oldu. hatta bi uyandım akşam olmus
Genelde niyet edince uyutmuyorlar beni… 😅
Çoğu zaman öyle oluyor aslında
Olmuyo gece dışında nadiren uyurum
Hayır keşke öyle olsa..
Çok oluyor öyle
Sabaha karşı daha çok oluyor bende 😂
Bu aralar çok uyuyorum.
Maalesef birkaç kez olmuştu dostum
Kestireyim dersem kestiririm
Hep olan bişi 😂
Ohooo çok oldu jkj
Yasandi yasanmaya devam ediyor
Çoook kez
Oldu
Çok oldu.
Evet çok oldu
Evet olmuştu
Çok oldu
oldu
Oluyor.
çok oldu
Tabiki oldu
Çoğu kez
1 saat uyumuştum
Evet bazen
Evettttt😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?