18 im eskiden hayat daha güzeldi şimsi ise hergünüm bok gibi her geçen gün daha çok üzülüyorum bumu hayat😭😭😭?

18 im eskiden hayat daha güzeldi şimsi ise hergünüm bok gibi her geçen gün daha çok üzülüyorum bumu hayat😭😭😭?
Cevapla