ՏҽӀɑʍՏ
Böyle saçma sapan şeyler yazıp engelleyip kaçanlar yok mu, arabamın arkasına bağlayıp tur attırasım geliyo. Eğer toton varsa öyle şeyler yazmaya, toton olsun da arkasında dur, engelleyip kaçma.

ՏҽӀɑʍՏ
Böyle saçma sapan şeyler yazıp engelleyip kaçanlar yok mu, arabamın arkasına bağlayıp tur attırasım geliyo. Eğer toton varsa öyle şeyler yazmaya, toton olsun da arkasında dur, engelleyip kaçma.

Bir laf söylemişsem arkasında dururum asla lafı söyleyip kaçmam gereken neyse onu yaparım. Ortaya değil kişinin kendisine gerekenleri söylerim. Vereceği cevaba göre onu yerin en dibine sokar ellerimi yıkar keyfime bakmaya devam ederim..
Benim için bir söz, sadece ağzımdan çıkmakla bitmez; içimde nasıl doğduysa, sonuna kadar onunla birlikte yaşarım. Çünkü lafı ortaya bırakmak, bir kapıyı aralayıp arkasını dönüp gitmek gibidir. Ne içeridekine huzur verir ne dışarıdakine netlik. Kalpten çıkan her şeyin bir sorumluluğu vardır bence. O yüzden bir cümleyi kurduysam, ucunu açık bırakmam, yükünü üstlenirim. Gerekirse susarım ama asla kaçmam. Söylediklerimin arkasında durmak, kendime olan saygımın bir parçasıdır. Çünkü karakter dediğin şey, kelimelerin nereye kadar gidebildiğiyle ölçülür.
Bir laf söylüyorsam her zaman zirvedeyim.. Ağzımdan ne çıkıyorsa kapı gibi arkadasındayım.. Hakkımda bir şey söyleyecek varsa hodri meydan diyorum.. 🥳 Öyle bir şey söyleyip kuyruğunu kıstırıp kaçanlardan değilim çok şükür.. Verecek cevabı olmayanlar genelde bunu yapıyor.. Arkadaş olarak yaklaşıp ne işler çevirenler var.. Allah onlardan muhafaza eylesin.. 😅😅
Yalnız detaya kahkaha attım.. Kız çok güzel bir fikir dur bunu bir ara deneyeyim.. 😂😂 Yakalarsam eğer öyle yapanı.. 😅😅 Köşe bucak kaçıyor.. 😅😅
shshs gerçekten kadınlarda daha çok var toto
Aynen öyle.. 😅 Ama kadınlarda da verecek cevabı olmayıp hesap sorduğunda engelleyip kaçan çok fazla.. 😅😅
Şimdi kadın var bir de kadın var :D bilmem anlatabildim mi sjdjs
Anlattın anlattın.. 😅😅 Karekter diyorum öyle herkeste olan bir şey değil.. 😂😂
Bedava ya ondan herhalde parayla satılsaydı kuyruğa girerlerdi jdjf
Aynen bedava olan şeylerin kıymeti olmaz.. 😂😂 Para çıkınca ceplerinden çok değerli olur.. Ama işte o zaman yakışmaz yapmacık olur.. 🤣🤣
İmza kaşe mühür ajdjs
Teşekkür ederim şımariciğim şimdi.. 🥳😅😅
Hakkındır de haydee jddj
İyi gömdüm yine.. 🤣🤣
Toprakları bol olsun djds
Amin amiinn.. Böyle soruları görünce duramıyorum ne yapayım.. 😂😂
Durma zaten sjdjs
Tamam sende böyle sorular sor görünce gelirim hemen.. 😂😂
Hay hay skdk😅😅
😂😂
Benim için söylediğim laf kadar alacağım cevapta bir o kadar önemli belki de her sey o alacağım cevapta gizlidir o yüzden kaçmam kaçanlar korkaktır
Aynen çiçeğim
Lafı ortaya bırakıp kaybolanlar, gerçekten iletişimde en sinir bozucu olanlardır. Ne dediklerini savunacak cesaretleri olmaz, bu yüzden de arkalarına bakmadan kaçmayı tercih ederler. Senin vurguladığın gibi, bir şey söylüyorlarsa arkasında durmak lazım. Bunu yapmayıp üstüne de engellemek resmen konuya noktayı değil, kaçışı koymak gibi. İnsan, erdemini net bir duruşla gösterir. 😌
Helal kız yapayım zekam 😂
Cevap
39Cevap
Duruma göre değişkenlik gösterse de eylemlerimle sözlerimi denk tutmaya çalışırım elimden geldiğince
Sonuna kadar varım, çünkü lafımı çekmek bana göre değil.
Duruma göre bazen ortaya konuşurum bazen şahsa genelde kaçmam 😃
Arkasında durumda genelde karşı taraf kaçış moduna geçer hemen
Lafı ortaya atıp sahneden inerim
Ben bitti demeden bitmez sahnem.
Lafı ortaya atıp tepki ölçtüğüm zamanlar oldu ama kaçıp gitmek asla. Arkasında durmayacağım hiçbir cümleyi kurmam. Bu sebeple severim serinkanlılığımı.
Bir zamanlar delikanlı olmak için uğraşırdı insanlar, şimdilerde hesapsız yaşayarak kim ne zarar görmüş kim kırılmış kim dökülmüş kimin umurunda.
Onların bir kuyruk acilari vardır ya, öyle kuyruk acısı hasedi olan insanlar, erkek olsun dişi olsun. Zaten söylediklerinin arkasında durmaz ve vurkaç yapar. Ağızlarana tuvalet terligiyle vurulacak tipler. Kedi uzanamadigi ciğere mundar derrrrr 👍
Öyle de susup otursunlar hele erkekler laf söyleyip kaçmak ne hadha
Kaşınıyolar işte de, bulurlar belalarını umarim
Bulacaklar da benden bulmasınlar dkdk
"Arabamın arkasına bağlayıp tur atirasim geliyor" allemsiniz😄😂
Ben arkasında dururum lafımin. saçma sapan seyelr sormam ama Cevap vermiyorlar insanalr orası garip.
Efendim işitmedim bana bir şey mi dedin şarkısı eşliğinde jsdj
😄😄
Bir şey varsa sonuna kadar arkasında dururum. Aksi takdirde hiçbir şey yazmam veya söylemem. Bazı tanıdığım kişiler var. Bir şeyi ortaya atıp sonra geri adım atıyorlar. Ben de onları pis şekilde sıkıştırıp ağızlarından lafı alıyorum. Madem bir şey söylenecek ise, o zaman arkasında durulmalı diyorum.
Yok ben engellenen taraftayım, geçende birisi bişiler yazmış tam güzel güzel yazdım bir baktım engellemiş 😅 yapmayın evladım böyle şeyler gtün yemiyorsa çıkma o ağaca mdmf
Ooo vurdu gol oldu djdj
Elbette djdj
Tartışmayı beveremeyen çok vasat var bı konu hakknda tartışıon konuyu sırf üste çıkmak icn alakasz yerlere çekiyor ne uğraşcn lafı sok engelle geç öyle slaklara
Evet ya madem engelleyeceksin bir şey söyleme git engelle
Yok sahneden kaçmam asla lafımı söylerim cevap beklerim cevaba göre tepki veririm karşımdakini patlatırım sjdhhd
Aynen gooo girl
Zabaha kadar değil sonuna kadar 😂
Ahaha helal
Konuşup ardıma bakmadan gidiyom. Söylenceklere cevap verdim zaten biraz önce. 🤣
Olmaz öyle deli etmeyin insanı shdj
Edccem
İçinde bir sitem, kırgınlık ya da imâ varsa bazen sahneden inmek, sessizliği seçmek daha etkili olur. Netlik, dürüstlük ve haklılık gerekiyorsa lafın arkasında durmak, “Evet, bunu dedim ve sebebi bu” diyebilmek güçlüdür.
Demin biri şöyle alımlıyım böyle güzelim diyordu, bastım engeli sesi kesildi ahhahaha
Engeli basınca sesi kesilir sjdj
İlk kez gizli üyeyi engelledim 😎
Tebrikler wooow
Aşırı heyecan vericiydi.. Damarlarım adrenalin dolu ahahahah
😅😅
Tamam hadi iyi geceler, abartmayalım
Bye bye
Yuzune soyleyemeyecegim lafi birinin arkasindan da soylemem. Ne dediysem de arkasinda dururum
Konu o değil ya Tripcan jsfj
Neyse agzimi bozmiycam😀
Ne var ki ağzını bozacak sjdj soruyu anlamıyorsan kendine mi sövecen 😅
Soruyu anladik hethalde 😀Arkasinda dururum cumlesi soruna cevapti😀ilk cumle genel tarif😅kim ugrasiyor seninle 🤔
Yaw dengesizin teki engellemişti oh mis engeli açmış gelmiş, dedim ama ben o engel kalkarsa seni pişman ederim diye sjdjs sonra zoruna gitti herhalde saymış sövmüş ben de çalışıyordum bir daha engellemiş
Mesajda mi sovmus soru mu acmis napmis. Sen de ilgincsin ha engel kalkarsa pisman ederim ne kizim 😀😅
Lan afta tafra yapacak engelleyecek sonra yüzsüz yüzsüz karşıma çıkacak yine, yok öyle benim alerjim var. Mesajlarda yaw
Himmm anladim. Kiymetimi bil bak ne diyceksem direkt diyorum soyleyip soyleyip engellemiyorum 😀
Ahahah itiraf etmeliyim ki o sinirle engellersin sanmıştım 😅
Haha 😅Ben kolay kolay birini engellemem. Yani iletisimim olmayan biri gelip canım canım konusuyorsa ne bileyim sapiklik yapiyorsa rahatsiz edici durmadan yaziyorsa gibi seylerde baska care kalmiyor onun disinda engellemem huyum degil 😀
😅 sakin ol
Sakinim sen gaza getirmedigin muddetce😀
Çocuk oyuncağı sjdj
Hangisi 😅
Seni gaza getirmek sjdjs
Hadi ordan 😡
Al işte djdjs
Bu sakasinaydi 😀😐
Lafı birine sokup eeeee diye yüzüne bakmayı seviyorum
Apaçilik yapma sjdj
O zaman ben olmam ki 😔
He doğru tamam yap sjdj
Allah razı olsun be sosyetik inat 😂
Acıdım 🥹🥹
Ahh be abi 😔
Bende hiç sevmiyorum iyice şeyi dur işte sonuna kadar arkanda ödlekler
Laf söyle söyle cevabını beklemeden kaç mal bunlar ya
Engellenene kadar davasının peşinde koşan kişi evet benim :D
Engellemek ne ya 😂
Ünlü düşünür psychoparadıse nin ünlü bir sözü var bildin mi? ''Engelleyen engellidir '' :D Bir tartışma sırasında laf koyduğunu düşünüp engelleyenler için söylenmiş çok özlü bir sözdür :D
Yakışır jdfj
Bi laf söylüyorsam arkasında dururum kendimi o duruma düşürecek sözler söylemem diyelim söyledim lafimin altında ezildim tutupta aman ezilecem diyip kaçmam
Genelde lafı ortaya bırakmak yerine, söylediklerimin sonuna kadar arkasında durmayı tercih ederim. Açıklık ve netlik, yanlış anlaşılmaları önler.
Uğraşamayacağım bir insansa, boş yapıyorsa enerjimi harcamam engellerim. Onun dışında lafımın arkasında dururum
Bazen laf bile etmem. Kim ne düsünürse onun sorunu. Diyecek sözümün bir kıymeti yoksa söylememek gerek
Konuşur sonucunu beklerim kaçan olursa karaktersizdir salisene zaten alıştık karaktersiz beyinsiz yaratıklara kendileri kaçıyor amipler.
Lafımdan döndüğüm çok oldu bir laf söylüyorum mesela gelcem diye sonra vazgeçiyorum bazende lafımda duruyorum moduma göre değişiyor
Ortaya laf attığımda gerekirse kanıtlar arkasında dururum. Ortaya lafı atıp kaçıp didişmemi bekleyen piranalara yem olmam
Kişisine göre muamele uygularım kimisi o lafın sonunu bile hak etmez
Ben lafı kişinin yüzüne de söylerim kaçmam yüzleşiriz
ben lafımın sonuna kadar arkasındayımdır öyle sahneden kolay kolay inmem
Ağzından bir kelime çıkmışsa sonuna kadar arkasında olurum
Söylediğim sözün sonuna kadar arkasindayimdir djdud
Söylenen sözün sahibi olmalı. O kişi hemen onu almalı.
Yarım ağızla konuşmak bana göre değil konuşulan kişi ortamda ise direkt yüzüne söylerim
Ya konuşmam ya da konuşunca dikilirim tepelerinde.
Tatsızlık çıksa da doğruya doğru derim ve karşı taraftan da bunu beklerim
Aklimdakini direk kişinin üstüne birakanlardanim hiç cekinmem tak tak tak 😄😅😅
Sonuna kadar arkasında dururum
Arkasında duramayacağım bir söz söylemem sayın burjuva
Lafımın arkadında dururum, lafımı anlamayana da engeli basarım. Kendimi tüketmeye gerek yok
Kucağına bırakıp oturur kacarim :d
Güzel fantezi skfj
🤭🤭
Laf atıp kaçmam
Dur ve savaş jsjd
😅😅
Kaçmam totosu olanlara inat😄
Totosu sadece laf atmaya yetenlere inat
Lafı ortaya bırakıp sahneden inenlerden abla
Abla daha kardeşine kız bulacaksın ha
Kardeşim bekar kalmak istiyor daha 26 yaşında 😕 diğeri evli zaten. Başka da kardeşim yok benim magic
Tamam abla gereksiz samimiyet özür dilendi
Söyleyeceğimi derim ve tartışırım kaçmam
Örnek ol azıcık
Hangi organlara sahipler orası muamma zaten beyin yok, toto yok, yürek yok. Şansa yaşıyorlar
Katıldım
Lafı sürekli farklı yere çekiyorsa uğraşmam.
İnstadan şu engeli açsan artık valla yıllar oldu :(
😕 kimsin
Tee allam
Sie liegt in meinen Armen, Ich kann es nicht ertragen bu şarkıyı Almanca söylemeye çalışırdım sana yine mi hatırlamadın
Ahaha hayır 😂
Uyuz 😒
Nerde bırakacağımı bilenlerdenim.
ugrassam ustasiyimdir ama degmez
Arkasında dururum
Sonuna kadar arkada dururum
Sonuna kadar arkasında dururum.
Ortaya bombayı bırakıp kaçmam
Sonuna kadar arkasında dururum.
Şükür 1. kardeşim olmadım.
Y. a. v. s. a. klardan
Ben bitti demeden bitmez diyenlerdenim. 😀
Karşımdaki kişiye bağlı
Durur kavagasini edr giderim
Allaha şükür herdaim lafımın arkasındayım
Sonuna kadar giderim
Yanii korkak gibi kaçmaktansa
Sözümün arkasındayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?