‘Beni yanlış anlamasınlar’ diye sustuğunuz kaç şey birikti içinizde?

Böyledir insan, yaranamazsın.

Küçükken kimse benimle oynamıyor diye üzülürdü,

Büyüdü ve herkes onunla oynuyor diye acı çekiyor.

Ulaşılan şeyler anlamını yitiriyor mu?

Neyse.

Şimdi yanlış anlarlar...

‘Beni yanlış anlamasınlar’ diye sustuğunuz kaç şey birikti içinizde?
‘Beni yanlış anlamasınlar’ diye sustuğunuz kaç şey birikti içinizde?
Cevapla