Regl Fransızca bir kelimeymiş. Dilimizde Aybaşı ya da adet deniliyor.
Siz adet oldum mu diyorsunuz ya da başka bir tabir kullanıyor musunuz?
Siz adet oldum mu diyorsunuz ya da başka bir tabir kullanıyor musunuz?


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Ben söylemeye hiç gerek olmadığını, söyleyeceksek de sadece bilmesi gereken kişilere estetik kelimeler eşliğinde söylenmesi gerektiğini düşünüyorum.
Regl kullanıyorum. Adet fazla kültürsüz geliyo bana. Regl daha kültürlü. Zaten fransızca.
Karnım ağrıyor diyorum ksuwhjwhs
yok ya direk adet oldum derim
özel günümdeyim diyorum
Regl oldum diyorum direkt 😌
Regl oldum veya özel günümdeyim diyorum.
Regl kelimesini kullanıyorum
regl oldum diyorum ben hep
Özel günüm ya da regl tabirini kullanirim.
Anavatan kan ağlıyor 🙈
Adet olmuşum diyorum
Teyzem geldi
hasta
'Dokunmayinnn bana çok fenayım' diyorum😂
Özel günümdeyim diyorum
Haftama girdim demeyi tercih ediyorum.
Yok.
Yok kullanmıyorum
Mazaret oldum
Diyorum
Muayyen günümdeyim
Kıyamıyorum hiç ya zor geçiyor baya
Erkekler Ne Diyor
Regl veya adet kelimesinin hiç bir ayıbı yok kullanılmalı zaten kadınların herşeyi kısıtlanmaya çalısılıyor.
En azından özel günlerin isimlerinden utanmasınlar özgürce kullansınlar bence
İlla söylenmek zorunda mı
Renkli günümdeyim diyenler varmış öyle duydum.
Şerbetim var deseler olurmu 😀
Kuşum hasta olmuş diyor kankiler 🤮🤮🤮
Anavatan kan ağliyor diyolar genelde
Regliyim
Ben regl oldum diyorum sjsjsjsj