Sizce bir erkek çok zarif, naif ve duygusalsa bu kötü bir şey mi? Yoksa bazı kadınlar bunu sever mi?

Son zamanlarda duygularımı daha çok yaşamaya başladım. Herkes güçlü, erkeksi, sert görünmemi bekliyor gibi hissediyorum. Ama ben kendim gibi olunca sanki yadırganıyorum…

Bazen sadece sevgiyle yaklaşmak, güzelliği fark etmek ve ince detaylara dikkat etmek istiyorum.

Gerçekten merak ediyorum:

🤍 Bir erkek duygusal, sakin ve ince ruhluysa… bu sizce itici mi? Yoksa böyle erkekleri seven kadınlar da var mı?
Sizce bir erkek çok zarif, naif ve duygusalsa bu kötü bir şey mi? Yoksa bazı kadınlar bunu sever mi?
Cevapla