Sence insan hayatta en çok neyi kaybetmekten korkmalı?

Kendini… Çünkü insan bazen birilerini tutarken, bir şeylere ulaşmaya çalışırken ya da sevilmek uğruna kendi benliğini yitiriyor. Oysa kendini kaybedersen, kazandığın her şey bir süre sonra anlamsız gelir. Kendinle barışık olmak, sahip olabileceğin en büyük güç.

Sence insan hayatta en çok neyi kaybetmekten korkmalı?
Cevapla