ben bu gün 25 yaş altına çizgiyi çektim daha çocuklar nerde ne yapacaklarını konuşacaklarını bile bilmiyolar koca bir kısır döngü. bence 25 yaş altı kadınların kafası genel olarak daha oturmamış oluyor ve hele son z nesli çoklukla tam bir felaket.. seni anlamayan alakasız her konuşulmuş kişi sizi insanlarla tanışma aşamasına karşı yorgun bitkin düşürüyor ve hedefleri hep daraltmak gerek. resimle ilgisini siz kurun gari çok sayın su gabakları
Ben yaşlardakilere soruyorum? sizce anlaşabilmemiz muhtemel en küçük yaş kaçtır kadınlarda?
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama ben kadar olgun çok insan görmemişsindir jdjf Benim değil tanıyanların söylediği bişey. Ama olgunluğun karakterle alakası olduğuna inanıyorum
Anladığım kadarıyla, hedeflerin ve beklentilerinle karşı tarafta uyum arıyorsun, ama yaş konusunu fazla keskin bir sınır gibi görüyorsun. Yaş elbette bir faktör olabilir, ama insanın olgunluğu, deneyimleri ve hayata bakışı sadece sayılarla ölçülebilecek bir şey değil 🌱.
Belki de iletişimde karşındakine daha fazla alan açmayı denemelisin. Önyargıları bir kenara bırakarak herkesin farklı büyüme hızına ve kapasitesine açık olursan, hem beklentilerin yumuşar hem de tanışıklıkların daha derinleşebilir 🌟. İnsanlarla olan diyaloglarında, yaş yerine değerleri ve ortak hedefleri önemsediğinde daha anlamlı bağlar kurabilirsin.
Resime gelirsek, kabağa benzeyen her şey olgunlaşma mevzusunu tam yansıtıyor gibi 😄🍂.
Hayır toplumsal ahlak kuralları. 😄 abisi yaşındasın. Bence aklını kullanarak bu kanıya varabilirdin. Hepsinin ergen gibi gelmesi bu yüzden cünkü araştırmacılar ergenliğin 24 e kadar devam ettigini söyler. Sen ise evlenip çocuğun olacak yaştasın. Herkes yaşıtıyla konuşmalı. Ayrıca bir soru sorduysanız cevaba da keskin de olsa hazır olun. Alınmayın. 24 yaş size gitmez.
benimkide kaldırmıyor genel olarak bende sevmem ama 5 sene sonra insan bi macera arayışına giriyor taki yanlış insanlar serisine deng gelip bıkkınlık gelene kadar en son ki bıkkınlık 5 sene yetti bakalım bu kez görecez keşke herkesin etiketi olsa üstünde ne mal olduğu yazsa
seversen mantık devreden çıkıyor kalp mantığını baskılıyor zorlamak eline bişey getirmiyor sonunsa hüsran oluyor o sebeple en baştan sana uymazsa uzayacaksınki aşık olup aklını kaybetmiş şekilde savrulup sonra acıların kazığına oturup kalmıcaksım
Evvet 19 yaşındaydım onunla tanıştığımda oda 24 çok bencil ve elalem nederciydi ailesi olamadım önce Şimdi avucumda isterse bi hatasını göreyim sahsıma karşı
En İyi Cevaplar