10 ayKendini severek başlayabilirsin bende lisede öyleydim sonra tarzımı vs değiştirdim kendime özenmeye başladım şu an hayatımın baş rolü benim düşüncesindeyim umarım bu hissini yenersin
120 Yorumla- 10 ay
Çok isterim ben kendimi her zaman insanlarla kıyaslıyorum biri bana değer verince değerliyim diye düşünüyorum diyelim bana değersiz davranıyorlar demekki değersizim deyip kendimi eleştiriyorum ve kendimi sorguluyorum neden değersizim diye
- 10 ay
Kendini eleştirmek yerine karşımda ki kişi kim ki bana değersiz davranıyor diyerek hayatından çıkartmakla başlayabilirsin
- 10 ay
Hangi birini çıkartayım ki ben bir de çok saf kalpli bir insanım mesela hiç arkadaşım yok düzgün bir şekilde evliyim etrafımda hiç arkadaşım yok arkadaş yapmaya çalışıyorum insanlara iyi niyetle saf kalbimde yaklaşmaya çalışıyorum ama insanlar hep beni kullanıyor safmış gibi görüyor beni sonra istedikleri gibi davranıyorlar beni görmemezliğe geliyorlar Ben de kimseyle arkadaş olmak istemiyorum Bu yüzden hep kaçıyorum insanlardan Asosyal bir insan oldum çekingen Alıngan bunu da yenemiyorum
- 10 ay
Bak mesela İnsanlar Ben de sohbet edince çok güzel muhabbet ediyorum sohbet ediyorum kötülük düşünmüyorum iyi kalbimle ediyorum ama nedense hep kullanılıyorum ya da önemsiz oluyorum Çünkü insanlar beni hep önemsiz görüyor bu iyi niyetim yüzünden kötü niyet düşünemiyorum ben ya
- 10 ay
Sen kendine değer vermeye başlayınca insanlar seni buluyor zaten keşke arkadaş olsaydık tam olarak eski kendimle karşı karşıyayım sana bu şekilde yardımcı olamam destek alırsan terapiye başlarsan çok kolay değişebilirsin
- 10 ay
Olmak istersen oluruz neden olmasın ☺
- 10 ay
Bak Mesela şöyle söyleyeyim Benim gibi arkadaşlarım vardı Böyle kendine değerseden etraf tarafından hor görülen o arkadaşlarım öyle bir değişti ki Etrafındaki insanlar seviyor değer veriyor Gerçi kendilerine bir sınır koydular mesafe koydular kendilerini bir şekilde değiştirdiler ama ben bir şekilde değişemiyorum benim kalbimi çok saf onların hayatı değişti benim hayatım değişmedi onlar sevildi ben kaldım sevenim yok soranım yok kuzenlerim beni küçümsüyor beni saf görüyorlar arkadaş yapmak istiyorum İyi niyetimi kullanıyorlar Asosyal bir şey oldum insanlardan kaçıyorum artık
- 10 ay
Kendini değiştirmeye ilk nasıl başla biliyor musun seni saf görenler küçümseyen sana kırılacağını bile bile bir şeyler söyleyen insanlara susmayıp şaka yapar gibi gülerek laf söylemekle başla bir çizgin olduğunu bilsin etrafında ki herkes kırılırlar benimle konuşmaz kimse kalmaz etrafımda diye düşünme , eşinle planlar yap eşine ve kendine değer ver önceliğiniz hep siz olun senin için , ilk önce çevremdekiler kafasından çık
- 10 ay
Evet ben biraz korkuyorum insanlara cevap vermeyi Mesela biri bana laf sokunca hemen cevap veremiyorum işte o an bana öyle bir şey söylüyor ki cevap veremeyince hepten özel oluyorum korkağım Ben biraz kendime olan özgüvenim yok çekingenim alınganım Asosyal oldum bu yüzden insanlardan kaçıyorum
- 10 ay
Mesela biri bana laf sokunca cevap veremeyince hepten rezil oluyorum diyecektim özel yazmış
- 10 ay
Ben mesela insanlarla çok güzel sohbet ediyorum muhabbet kuruyorum çok gülüyorum güler yüzlü davranıyorum iyi niyetle yaklaşıyorum Ama bu yaklaşımlarım hep canım mal olarak görülüyor
- 10 ay
Ver işte korkma direk sana laf söylerlerse sonra zaman geçince kendinde diyorsun ben ne oldum ya bi mutluluk geliyor kendine güvenin artıyor
- 10 ay
Ben çok korkuyorum Canım benim çok güzel söylüyorsun da aslında ben de biliyorum laf söylemeyi de bazen aklıma gelmiyor şimdi tek başıma olunca aklıma geliyor şuna şöyle söyleseydim diye Keşke diye Ama onlar bana laf söyledikleri zamanda donup kalıyorum
- 10 ay
Sonra Bana diyorlar ki işte çok dengesizsin diyorlar hiç dengesizliğimi saygısızlığımı görmüyorlar yapmıyorum bir lafım lâ dengesiz oluyorum
- 10 ay
Mesela benim kuzenlerim de beni çok saf görüyor s**** görüyor Çünkü ben genelde nerede ne yapacağımı çok bilen bir insan değilim onlar bana laf söyleyince öyle kalıyorum kuzenlerim benden büyük yani öyle söyleyeyim mesela onların üstesinden nasıl girebilirim çünkü onları kendimden yüksek görüyorum kendimi alçaltıyorum onlara saf olmadığımı nasıl gösterebilirim
- 10 ay
🙄 o an aklına hiç mi bir şey gelmiyor illa ki bir şeyler geçiyordur o an geleni söyleyeceksin , hepimizin aklına sonradan yaa keşke şunuda söyleseydim diye cümleler geliyor bu herkeste olan bir durum
- 10 ay
Evet biliyorum sonradan pişman olma duygusu herkeste olduğunu biliyorum ya şöyle o an donup kalıyorum aslında biliyor musun Şimdi korkuyor mu insanlardan çekiniyorum ya insanları kendimden yüksek gördüğüm için aklıma gelmiyor
- 10 ay
Mesela aklıma geldiği zaman olunca da diyorum ki Şimdi bunlar bana daha çok çekilecek der işte çekiniyorum Anladın mı donup kalıyorum öyle Bu sefer küçük bir saygısızlık yapınca hemen dengesiz olarak görüyorlar saygısız olarak görüyorlar aslında hiç yapmadım bir şeydir Yani kimseye saygısızlık yapmam kötülük düşünmem Ama küçük bir şey söyleyince hemen saygısız gözlerini deviriyorlar bir şey yapmasam da gözlerine deviriyorlar bana sevmiyorlar beni ama ben kimseye bir şey yapmıyorum ki
- 10 ay
Sen onlara saygısızlık yapmak istemiyorsun ama kendine saygısızlık yapıyorsun ve bu şekilde kendin hep geri planda kalmaya devam edeceksin umarım azda olsa faydam dokunmuştur , insanlar sana bir şey dediğinde cevap vermeye başla gerisi gelecektir zaten saygısız desinler e ne olmuş saygılı olduğunda ne oluyor ki saygısız olduğunda ne olacak
- 10 ay
Sana Doğru söylüyorsun saygılı olduğumuzda kötü olduk saygısız olunca ne olacak değil mi Mesela benim Kuzenlerim var Eğer bir tanesi var Hepsi birbirinden beter ama Biz şimdi hep beraber bütün akrabalar bir yerde toplandı O bir tane kuzenim ben mutfağa giderken bana göz devirmiş Vallahi de billahi de ben insanlar hiçbir şey yapmıyorum bak kötülük dahil arkasından bile kötü konuşmuyorum laf bile söylemiyorum Mesela benden hoşlanmıyor beni sevmiyormuş benim kuzenlerimden akrabalarımdan biri görmüş demiş ki diğer kuzenime Sen kime öyle göz devirdin demiş İşte benim ismimi söylemiş demiş ki ben ona hiç sevmiyorum demiş Hiç hoşlanmıyorum demiş ama bir şey söyleyeyim Ben insanlara bir şey yapmıyorum ki beni sevmeyecek Hiçbir şey yapmıyorum ağızlarına sıçıyorlar birbirlerinin birbirlerini seviyorlar arkasından konuşacağından bile öyle yapmıyor bana gelince göz deviriyor Ben ne yaptım ki göz deviriyor hep böyle oluyor ya Mesela ne yapmış olabilirim ki göz devirecek
Yapay Zeka Cevapladı
Ayşenur, bu hislerle başa çıkmak zor olsa da senin bu durumu fark etmen çok güzel bir adım 😌. Değersizlik hissi genelde geçmişte yaşanan olumsuz deneyimlerden veya kendine yüklediğin ağır yüklerden kaynaklanabilir.
Kendine şefkat göstermeye çalış; kimse her zaman mükemmel olamaz 🌸. Seni mutlu eden küçük şeyler yapmayı dene ve başardığın her küçük şeyi kutla 🎉. Ayrıca, sevdiğin insanlarla duygularını paylaşmak da iyi gelebilir. Unutma, bu duyguların seni tanımlamaz ve bu yolda yalnız değilsin! 💪✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
10 aydestek alabilirsin, kişisel gelişim kitapları okuyabilirsin
11 Yorumla- 10 ay
Önereceğin kitaplar var mı peki canım
Sen kendine değer vermediginde karşı taraf hiç vermiyor
11 Yorumla- 10 ay
Ben insanlara göre kendime değer veriyorum değer vermediklerinde demekki değersizim ki bana böyle davranıyorlar diyorum 🥺🥺
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
10 ayherkeste var o sen kendini sevmezsen kimse sevmez insan bunlar
01 Yorumla- 10 ay
İnsanlarla kendimi çok eleştiriyorum birde beni çok incittiler kullandılar değersizlik duygusu kaldı bende
10 ayOnc sen kendine deger vereceksin ki bence degerlisin.
034 Yorumla- 10 ay
Onu yapamıyorum ben 🥺🥺🥺
- 10 ay
Yapabilirsin aynaya bak ve kendine tekrar et. Farki goreceksin
- 10 ay
Söylüyorum ama insanlar bana değer vermedikçe demekki değerli değilim diyorum önemsemiyorum bu yüzden de kendimi yalnız hissediyorum 🥺
- 10 ay
Önemsenmiyorum diyecektim
- 10 ay
Ben Şu an seni onemsiyor ve sana cevap veriyorum bu cevrendeki insanlarin kalitesizligini gosterir senin degersiz oldugun anlamina gelmez
- 10 ay
Hepsi mi bana öyle Allah aşkına bakıyorum insanlar bir şey yapmasa seviliyor ben çok safım yani kötülük düşünmem içim dışım aynıdır fesatlık bilmem bu yüzden çok ezildim hor görüldüm dışlandım
- 10 ay
Eee tamam iste yine ayni seye denk geliyor. Kendin soyluyorsun kalitesiz insanlar var hayatinda o yuzden hor gorulmen
- 10 ay
Evet var ama anlamadığın şey şu benim düzgün arkadaşım yok çevrem değer vermiyor bana
- 10 ay
Arkadas bulma zaten dost al hayatina arkadas dedigin menfaatcidir
- 10 ay
Dost aldık da ne oldu oda bizi delirtti aramıza mesafe koyduk
- 10 ay
Seni nasil ikna edecegim degerli olduguna :)
- 10 ay
İnanmam için değer vermeleri lazım bende kendimi ikna edemiyorum ki sen edeceksin ☺
- 10 ay
Tanimiyorsun ama ben deger veriyorum en azindan buna karsilik srnde vermelisinnn
- 10 ay
Sen ikna için yapıyorsun benim çevremdeki insanlardan bunu hissetmem lazım ve kocamdan da 🥲
- 10 ay
İkna icin yapmiyorum kesinlikle oyle degil ben degerli oldugunu dusunuyorum..
- 10 ay
Çok teşekkür ederim düşüncen için ama ben bunu ancak insanlar değer verince hissediyorum inan 🥲
- 10 ay
Birazz inatciyizz ama bende inatciyim ikna edecegimm seniii 🙄
- 10 ay
Kalp söylüyor kalbii çok kırdılsr çookkk
- 10 ay
Kirik kalp duzelir mi bilmem ama iyi gelecek seyler var bende meselaa guldurmek gibi :)
- 10 ay
Bunu kocam yapmaz bana mesela sen yabancı olarak iyi birisin ki bunu hissediyorum davranışlarınla
- 10 ay
Ne güzel ikna çaban var böyle sizin gibi insanlar olsa keşke etrafımda
- 10 ay
O kisimla cok ilgilenmiyorum Şu an sadece gul yeter 😌
- 10 ay
Sen ol demedim zaten olsa dedim 😀
- 10 ay
Hani eleştirmek yerine insanı motive etmeye çalışıyorsun ya ondan dedim yani
- 10 ay
Amannnn o kadarda kusur olsundu beee 😅 kimse kimseyi elestiremez ki mukmmel degil kimse hatasi olaninda elestirmeye hakki olmaz. Motive etmiyorum ayrica degerli oldugunu hissetirmeye calisiyorumm 😌
- 10 ay
Bunı keşke bende hissedebilsem
- 10 ay
Hissettiricem bunu sana her dakika burada oldukca sen goreveksin 😅
- 10 ay
Ben sanmıyorum ya
- 10 ay
Zamann gostericeek diyelim mii ozamann 😌😌
- 10 ay
Göreceğiz Bakacağız
- 10 ay
Gorelim bakalim mevlam neyler ne eylerse guzel eylerr 😌😌
- 10 ay
Aynen öylee 😁
- 10 ay
Ozamann ne diyoruzz gulmekkk yakisiyorrr sizeee somurtmayin efenim 😌😅
- 10 ay
Sağol varol
Kişilik & Karakter konusunda 825 cevap paylaştı. Kendine değer vermeyi yaşın ilerleyince öğrenirsin.
017 Yorumla- 10 ay
Yaşım ilerledikçe ben kötüleşiyor gibiyim 🥺
- 10 ay
🥺🥺🥺
- 10 ay
Ya kendimi insanlarla çok eleştiriyorum ailem küçükken baskı yaptı eşim değer vermedi bana çevremde düzgün arkadaşım yok etrafımdakiler önemsemiyor daha ne olsun 🥺
- 10 ay
Evet
- 10 ay
O kıyaslamayı kendimi eksik hissettiğim için yapıyorum
- 10 ay
Evet öyle zaten
- 10 ay
Bilmiyorum
- 10 ay
Ne zamannnn
Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. Kendine değer vererek
17 Yorumla- 10 ay
Canım bende insanlar bans değer verince kendimi önemsiyorum niye böyle oluyor
- 10 ay
Peki başkalar birbirine değer veriyorken benim kıskanmama ne diyeceksin
- 10 ay
Nereye gidersem gideyim bu iyi kalbimle her yerde Dışlanan oluyorum hor görülen oluyorum görünmemez oluyorum
- 10 ay
Canım zaman geçti ama benim huylarım geçmedi Ben aslında bunu küçüklükten beri yaşıyorum değersizlik duygusu var bende evlendim eşimden de gördüm ailemden de gördüm çevremden yeni görüyorum ne olacak benim bu halim
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
10 ayAş bunları
01 Yorumla- 10 ay
Aşabilsem burada işim ne
- Kişilik & Karakter konusunda 626 cevap paylaştı.
10 aySana nasıl yardımcı olabiliriz?
02 Yorumla- 10 ay
Nasıl ❓
- 10 ay
Takibe al... içini dök.. Belki bir kırılma noktası vardır ve onu bulup çözeriz. Neden özgüven eksikliği var bulmaya çalışırız.
- Kişilik & Karakter konusunda 747 cevap paylaştı.
10 ayCalisiyo. musun
04 Yorumla- 10 ay
Hayır evliyim ev hanımıyım
- 10 ay
Esin ve ailesi mi
- 10 ay
Eşim ailesi etraf
- 10 ay
Dogdugun ev kaderindir radikal karar alip bosanmak
- Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı.
10 ayDeğer gösteren olmadı mı annem
03 Yorumla- 10 ay
Olmadı ki fazla sevilmiyorum 🥺
- 10 ay
Oy
- 10 ay
😔😔😔😔
- Kişilik & Karakter konusunda 946 cevap paylaştı.
10 ayTersine çevirip düşün
01 Yorumla- 10 ay
Nasıllll
10 ayPsikolojik destek alabilirsin çok iyi gelir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayilk once kendine deger vermeyi ogrenceksin
11 Yorumla- 10 ay
Keşke yapabilsem insanlara göre kendime değer veriyorum değer vermediklerinde demekki değer verilecek biri değilim diyorum 🥺
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
10 ayAşağılık kompleksi mi?
01 Yorumla- 10 ay
Oda olabilir bilmiyorum
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kendini severek
06 Yorumla- 10 ay
Onu yapamıyoruz maalesef 🥲
- 10 ay
Yapamıyorum ki bana kendimi çok değersiz hissettirdiler
- 10 ay
Kocam da ailem de
10 ayMalatyalı mısın
08 Yorumla- 10 ay
Hayır
- 10 ay
Evli misin
- 10 ay
Yesdd
- 10 ay
Eşinmmi ilgisiz nedir bu his
- 10 ay
Hem o ilgisiz hem etraftakiler öyle kaldım Arafta işte
- 10 ay
Konuşalım azcık
- 10 ay
Olur
- 10 ay
Yazmam için takip etmen gerek
Nasıl ya
01 Yorumla- 10 ay
Öyle ya
10 ayHer kadın gibi
012 Yorumla- 10 ay
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
- 10 ay
Değil mi
- 10 ay
Evettt
- 10 ay
Normal yani üzülecek bir şey yok
- 10 ay
Hayatım zehir oluyor ama🥺
- 10 ay
Ne oluyor ki
- 10 ay
Değersizlik kendimi başkalarıyla eleştirmek asosyal olmam etrafımda arkadaşlarım olmaması daha bir sürü
- 10 ay
Herkesin öyle olduğunu bil ve rahatla
- 10 ay
O olmuyor işte zorlanıyorum
- 10 ay
Yazar mısın
- 10 ay
Yazamıyorum
- 10 ay
Takip et
Neden
010 Yorumla- 10 ay
Değer vermedikleri için 🥺
- 10 ay
Etrafımdakilerden eşimden herkesten
- 10 ay
Evettt
- 10 ay
Hem öyle hem etrafımdakilerin bana davranışı yüzünden
- 10 ay
Olur
- Kişilik & Karakter konusunda 763 cevap paylaştı.
10 ayCiriskop al
02 Yorumla- 10 ay
O ne ki ilk defa duydum
- 10 ay
Denge sağlayan bir alet
10 aySaçmalama sen çok değerlisin
07 Yorumla- 10 ay
🥺🥺🥺🥺🥺
- 10 ay
Asma suratiniii hadi amaa
- 10 ay
Keşke öyle olsaaa 🥲🥲🥲🥲
- 10 ay
Seni değersiz hissettiren kalbini kıranlar asıl pislik srfsiz sen kendini üzme
- 10 ay
Hayattan tat alamıyorum artık yeter 🥲
- 10 ay
Depresyona girmişsin gel konuşalım istersen
- 10 ay
Hemde çoookkk
Gizli Üye(30-35)10 aySeni hiç sevmemişler
04 Yorumla- 10 ay
😔😔
Cevap sahibi10 ayÜzülme bir gün sevileceksin bunu hak ediyorsun
- 10 ay
Nerdeeee
Cevap sahibi10 ayArkadaş olabiliriz
Gizli Üye(30-35)10 ayDeğersizlik hissi aileden gelir hemşerim
021 Yorumla- 10 ay
İlk ordan geldi sonra eşimden sonra çevremden ve ben kendimi bile bir tamam almıyorum çünkü kimse değer vermiyor bana demekki değersizim diyorum önemsenmiyorum 🥺
Cevap sahibi10 ayDüzelmez o düzeltmeye de çalışma kabul et kendini sevmeye çalış
- 10 ay
Nasıl olacak peki hep böyle mi kalacam 🥺
Cevap sahibi10 aymaalesef öyle olacak ama sakın başka arayışlara girme sahte insanlara aldanma
- 10 ay
Neden ya öyle oluyor çok yalnızım düzgün arkadaşim bile yok 🥺
Cevap sahibi10 ayAz olsun öz olsun olmazsa da olmasın çok mu gerek sanki
- 10 ay
Evet değer görmek istiyorum 🥺
Cevap sahibi10 aySen zaten değerlisin birinin demesine muhtaç değilsin. Altın baskasi demesede altındır
- 10 ay
Çok güzel söyledin ama ben kendimi insanlar ne derse o olarak görüyorum 🥺
Cevap sahibi10 ayİnsanlar basit dusunur aldanma çıkar olmazsa kimse kimseye iyi bir şey demez sem sanslisin ysninda seni sömüren insanlar yok
- 10 ay
Kocam var mesala ağzıma sıçtı önce ailem sonra kocam
Cevap sahibi10 ayAllah yardımcın olsun ailesi problemli insan hayattan soğur. Umarım kendinize bir cikis yolu bulursunuz
- 10 ay
Teşekkürler inşaallah amiiinnn
Cevap sahibi10 ayDua edin Allah'a sığının hayırlısıni isteyin sahte insanlara aldanmayın dünya gelip geçici bir yer her şey geçici.
- 10 ay
Bende öyle diyorum ama kalbim kırgın 🥲
Cevap sahibi10 ayHayatta hiçbir şey düzelmez insan kabullenmeyi öğrenir. Herkes çeşitli sıkıntılar çekiyor. Kimisi mutlu olabiliiyor herşeye rağmen kimseyi takma mutlu olmayı dene tek bile olsan
- 10 ay
Kendimi yalnız hissediyorum birileriyle sohbet etmek hayatın tadını çıkarmak ve etrafımdakiler önemsemiyor beni bir tamam bile koymuyor ezik pısırık canım gibi görüyor
Cevap sahibi10 ayHemşeriyiz sanırım. Bak kimseyi takmaz isen herkes seni ciddiye almaya baslar
- 10 ay
Onu yapamıyoruz işteee 🥲
Cevap sahibi10 ayÖnerilerim olur takip edersen
- 10 ay
Ettiö
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer