• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Arkadaşlar bende aşırı değersizlik hissi var bunu nasıl yenecem?

ayşenur344
ayşenur344 Takip Et
Xper 1 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Arkadaşlar bende aşırı değersizlik hissi var bunu nasıl yenecem?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Secil0000001
    Secil0000001 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay

    Kendini severek başlayabilirsin bende lisede öyleydim sonra tarzımı vs değiştirdim kendime özenmeye başladım şu an hayatımın baş rolü benim düşüncesindeyim umarım bu hissini yenersin

    1
    20 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Çok isterim ben kendimi her zaman insanlarla kıyaslıyorum biri bana değer verince değerliyim diye düşünüyorum diyelim bana değersiz davranıyorlar demekki değersizim deyip kendimi eleştiriyorum ve kendimi sorguluyorum neden değersizim diye

      Yorumla
    • Secil0000001
      Secil0000001
      10 ay

      Kendini eleştirmek yerine karşımda ki kişi kim ki bana değersiz davranıyor diyerek hayatından çıkartmakla başlayabilirsin

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hangi birini çıkartayım ki ben bir de çok saf kalpli bir insanım mesela hiç arkadaşım yok düzgün bir şekilde evliyim etrafımda hiç arkadaşım yok arkadaş yapmaya çalışıyorum insanlara iyi niyetle saf kalbimde yaklaşmaya çalışıyorum ama insanlar hep beni kullanıyor safmış gibi görüyor beni sonra istedikleri gibi davranıyorlar beni görmemezliğe geliyorlar Ben de kimseyle arkadaş olmak istemiyorum Bu yüzden hep kaçıyorum insanlardan Asosyal bir insan oldum çekingen Alıngan bunu da yenemiyorum

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Bak mesela İnsanlar Ben de sohbet edince çok güzel muhabbet ediyorum sohbet ediyorum kötülük düşünmüyorum iyi kalbimle ediyorum ama nedense hep kullanılıyorum ya da önemsiz oluyorum Çünkü insanlar beni hep önemsiz görüyor bu iyi niyetim yüzünden kötü niyet düşünemiyorum ben ya

      Yorumla
    • Secil0000001
      Secil0000001
      10 ay

      Sen kendine değer vermeye başlayınca insanlar seni buluyor zaten keşke arkadaş olsaydık tam olarak eski kendimle karşı karşıyayım sana bu şekilde yardımcı olamam destek alırsan terapiye başlarsan çok kolay değişebilirsin

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Olmak istersen oluruz neden olmasın ☺

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Bak Mesela şöyle söyleyeyim Benim gibi arkadaşlarım vardı Böyle kendine değerseden etraf tarafından hor görülen o arkadaşlarım öyle bir değişti ki Etrafındaki insanlar seviyor değer veriyor Gerçi kendilerine bir sınır koydular mesafe koydular kendilerini bir şekilde değiştirdiler ama ben bir şekilde değişemiyorum benim kalbimi çok saf onların hayatı değişti benim hayatım değişmedi onlar sevildi ben kaldım sevenim yok soranım yok kuzenlerim beni küçümsüyor beni saf görüyorlar arkadaş yapmak istiyorum İyi niyetimi kullanıyorlar Asosyal bir şey oldum insanlardan kaçıyorum artık

      Yorumla
    • Secil0000001
      Secil0000001
      10 ay

      Kendini değiştirmeye ilk nasıl başla biliyor musun seni saf görenler küçümseyen sana kırılacağını bile bile bir şeyler söyleyen insanlara susmayıp şaka yapar gibi gülerek laf söylemekle başla bir çizgin olduğunu bilsin etrafında ki herkes kırılırlar benimle konuşmaz kimse kalmaz etrafımda diye düşünme , eşinle planlar yap eşine ve kendine değer ver önceliğiniz hep siz olun senin için , ilk önce çevremdekiler kafasından çık

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evet ben biraz korkuyorum insanlara cevap vermeyi Mesela biri bana laf sokunca hemen cevap veremiyorum işte o an bana öyle bir şey söylüyor ki cevap veremeyince hepten özel oluyorum korkağım Ben biraz kendime olan özgüvenim yok çekingenim alınganım Asosyal oldum bu yüzden insanlardan kaçıyorum

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Mesela biri bana laf sokunca cevap veremeyince hepten rezil oluyorum diyecektim özel yazmış

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ben mesela insanlarla çok güzel sohbet ediyorum muhabbet kuruyorum çok gülüyorum güler yüzlü davranıyorum iyi niyetle yaklaşıyorum Ama bu yaklaşımlarım hep canım mal olarak görülüyor

      Yorumla
    • Secil0000001
      Secil0000001
      10 ay

      Ver işte korkma direk sana laf söylerlerse sonra zaman geçince kendinde diyorsun ben ne oldum ya bi mutluluk geliyor kendine güvenin artıyor

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ben çok korkuyorum Canım benim çok güzel söylüyorsun da aslında ben de biliyorum laf söylemeyi de bazen aklıma gelmiyor şimdi tek başıma olunca aklıma geliyor şuna şöyle söyleseydim diye Keşke diye Ama onlar bana laf söyledikleri zamanda donup kalıyorum

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Sonra Bana diyorlar ki işte çok dengesizsin diyorlar hiç dengesizliğimi saygısızlığımı görmüyorlar yapmıyorum bir lafım lâ dengesiz oluyorum

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Mesela benim kuzenlerim de beni çok saf görüyor s**** görüyor Çünkü ben genelde nerede ne yapacağımı çok bilen bir insan değilim onlar bana laf söyleyince öyle kalıyorum kuzenlerim benden büyük yani öyle söyleyeyim mesela onların üstesinden nasıl girebilirim çünkü onları kendimden yüksek görüyorum kendimi alçaltıyorum onlara saf olmadığımı nasıl gösterebilirim

      Yorumla
    • Secil0000001
      Secil0000001
      10 ay

      🙄 o an aklına hiç mi bir şey gelmiyor illa ki bir şeyler geçiyordur o an geleni söyleyeceksin , hepimizin aklına sonradan yaa keşke şunuda söyleseydim diye cümleler geliyor bu herkeste olan bir durum

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evet biliyorum sonradan pişman olma duygusu herkeste olduğunu biliyorum ya şöyle o an donup kalıyorum aslında biliyor musun Şimdi korkuyor mu insanlardan çekiniyorum ya insanları kendimden yüksek gördüğüm için aklıma gelmiyor

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Mesela aklıma geldiği zaman olunca da diyorum ki Şimdi bunlar bana daha çok çekilecek der işte çekiniyorum Anladın mı donup kalıyorum öyle Bu sefer küçük bir saygısızlık yapınca hemen dengesiz olarak görüyorlar saygısız olarak görüyorlar aslında hiç yapmadım bir şeydir Yani kimseye saygısızlık yapmam kötülük düşünmem Ama küçük bir şey söyleyince hemen saygısız gözlerini deviriyorlar bir şey yapmasam da gözlerine deviriyorlar bana sevmiyorlar beni ama ben kimseye bir şey yapmıyorum ki

      Yorumla
    • Secil0000001
      Secil0000001
      10 ay

      Sen onlara saygısızlık yapmak istemiyorsun ama kendine saygısızlık yapıyorsun ve bu şekilde kendin hep geri planda kalmaya devam edeceksin umarım azda olsa faydam dokunmuştur , insanlar sana bir şey dediğinde cevap vermeye başla gerisi gelecektir zaten saygısız desinler e ne olmuş saygılı olduğunda ne oluyor ki saygısız olduğunda ne olacak

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Sana Doğru söylüyorsun saygılı olduğumuzda kötü olduk saygısız olunca ne olacak değil mi Mesela benim Kuzenlerim var Eğer bir tanesi var Hepsi birbirinden beter ama Biz şimdi hep beraber bütün akrabalar bir yerde toplandı O bir tane kuzenim ben mutfağa giderken bana göz devirmiş Vallahi de billahi de ben insanlar hiçbir şey yapmıyorum bak kötülük dahil arkasından bile kötü konuşmuyorum laf bile söylemiyorum Mesela benden hoşlanmıyor beni sevmiyormuş benim kuzenlerimden akrabalarımdan biri görmüş demiş ki diğer kuzenime Sen kime öyle göz devirdin demiş İşte benim ismimi söylemiş demiş ki ben ona hiç sevmiyorum demiş Hiç hoşlanmıyorum demiş ama bir şey söyleyeyim Ben insanlara bir şey yapmıyorum ki beni sevmeyecek Hiçbir şey yapmıyorum ağızlarına sıçıyorlar birbirlerinin birbirlerini seviyorlar arkasından konuşacağından bile öyle yapmıyor bana gelince göz deviriyor Ben ne yaptım ki göz deviriyor hep böyle oluyor ya Mesela ne yapmış olabilirim ki göz devirecek

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

İremolog
İremolog Takip Et
Fenomen
10 ay
  • Ayşenur, bu hislerle başa çıkmak zor olsa da senin bu durumu fark etmen çok güzel bir adım 😌. Değersizlik hissi genelde geçmişte yaşanan olumsuz deneyimlerden veya kendine yüklediğin ağır yüklerden kaynaklanabilir.

    Kendine şefkat göstermeye çalış; kimse her zaman mükemmel olamaz 🌸. Seni mutlu eden küçük şeyler yapmayı dene ve başardığın her küçük şeyi kutla 🎉. Ayrıca, sevdiğin insanlarla duygularını paylaşmak da iyi gelebilir. Unutma, bu duyguların seni tanımlamaz ve bu yolda yalnız değilsin! 💪✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

17

Cevap

  • Bibakıcamçıkıcam
    Bibakıcamçıkıcam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    10 ay

    destek alabilirsin, kişisel gelişim kitapları okuyabilirsin

    1
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Önereceğin kitaplar var mı peki canım

      Yorumla
  • expencive
    expencive Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Sen kendine değer vermediginde karşı taraf hiç vermiyor

    1
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ben insanlara göre kendime değer veriyorum değer vermediklerinde demekki değersizim ki bana böyle davranıyorlar diyorum 🥺🥺

      Yorumla
  • kadınyokdertyok
    kadınyokdertyok Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    herkeste var o sen kendini sevmezsen kimse sevmez insan bunlar

    0
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      İnsanlarla kendimi çok eleştiriyorum birde beni çok incittiler kullandılar değersizlik duygusu kaldı bende

      Yorumla
  • BadonunBabasi
    BadonunBabasi Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 98%
    10 ay

    Onc sen kendine deger vereceksin ki bence degerlisin.

    0
    34 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Onu yapamıyorum ben 🥺🥺🥺

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Yapabilirsin aynaya bak ve kendine tekrar et. Farki goreceksin

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Söylüyorum ama insanlar bana değer vermedikçe demekki değerli değilim diyorum önemsemiyorum bu yüzden de kendimi yalnız hissediyorum 🥺

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Önemsenmiyorum diyecektim

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Ben Şu an seni onemsiyor ve sana cevap veriyorum bu cevrendeki insanlarin kalitesizligini gosterir senin degersiz oldugun anlamina gelmez

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hepsi mi bana öyle Allah aşkına bakıyorum insanlar bir şey yapmasa seviliyor ben çok safım yani kötülük düşünmem içim dışım aynıdır fesatlık bilmem bu yüzden çok ezildim hor görüldüm dışlandım

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Eee tamam iste yine ayni seye denk geliyor. Kendin soyluyorsun kalitesiz insanlar var hayatinda o yuzden hor gorulmen

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evet var ama anlamadığın şey şu benim düzgün arkadaşım yok çevrem değer vermiyor bana

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Arkadas bulma zaten dost al hayatina arkadas dedigin menfaatcidir

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Dost aldık da ne oldu oda bizi delirtti aramıza mesafe koyduk

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Seni nasil ikna edecegim degerli olduguna :)

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      İnanmam için değer vermeleri lazım bende kendimi ikna edemiyorum ki sen edeceksin ☺

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Tanimiyorsun ama ben deger veriyorum en azindan buna karsilik srnde vermelisinnn

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Sen ikna için yapıyorsun benim çevremdeki insanlardan bunu hissetmem lazım ve kocamdan da 🥲

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      İkna icin yapmiyorum kesinlikle oyle degil ben degerli oldugunu dusunuyorum..

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Çok teşekkür ederim düşüncen için ama ben bunu ancak insanlar değer verince hissediyorum inan 🥲

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Birazz inatciyizz ama bende inatciyim ikna edecegimm seniii 🙄

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Kalp söylüyor kalbii çok kırdılsr çookkk

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Kirik kalp duzelir mi bilmem ama iyi gelecek seyler var bende meselaa guldurmek gibi :)

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Bunu kocam yapmaz bana mesela sen yabancı olarak iyi birisin ki bunu hissediyorum davranışlarınla

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ne güzel ikna çaban var böyle sizin gibi insanlar olsa keşke etrafımda

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      O kisimla cok ilgilenmiyorum Şu an sadece gul yeter 😌

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Sen ol demedim zaten olsa dedim 😀

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hani eleştirmek yerine insanı motive etmeye çalışıyorsun ya ondan dedim yani

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Amannnn o kadarda kusur olsundu beee 😅 kimse kimseyi elestiremez ki mukmmel degil kimse hatasi olaninda elestirmeye hakki olmaz. Motive etmiyorum ayrica degerli oldugunu hissetirmeye calisiyorumm 😌

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Bunı keşke bende hissedebilsem

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Hissettiricem bunu sana her dakika burada oldukca sen goreveksin 😅

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ben sanmıyorum ya

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Zamann gostericeek diyelim mii ozamann 😌😌

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Göreceğiz Bakacağız

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Gorelim bakalim mevlam neyler ne eylerse guzel eylerr 😌😌

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Aynen öylee 😁

      Yorumla
    • BadonunBabasi
      BadonunBabasi
      10 ay

      Ozamann ne diyoruzz gulmekkk yakisiyorrr sizeee somurtmayin efenim 😌😅

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Sağol varol

      Yorumla
  • Luciannwr
    Luciannwr Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 825 cevap paylaştı.

    Kendine değer vermeyi yaşın ilerleyince öğrenirsin.

    0
    17 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Yaşım ilerledikçe ben kötüleşiyor gibiyim 🥺

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Ne desem bilemedim dostum

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      🥺🥺🥺

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Nedir problem anlatmak istersen dinlerim, öyle hüzünlü hüzünlü bakıp duruyorsun?

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ya kendimi insanlarla çok eleştiriyorum ailem küçükken baskı yaptı eşim değer vermedi bana çevremde düzgün arkadaşım yok etrafımdakiler önemsemiyor daha ne olsun 🥺

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Kiyasliyorum demek istediniz herhalde? Eşiniz değer vermiyorsa boşanabilirsiniz.

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evet

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Kendinizi kimseyle kıyaslamayın öncelikle. Sizi değersiz hissettiren herkese yol verin. Sizden değerli kimse yok hayatınızda.

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      O kıyaslamayı kendimi eksik hissettiğim için yapıyorum

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Böyle düşünmenize sebep olan değersiz hissettiren insanlar olabilir mi?

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Çünkü değersiz hissettirmeseler kendinizi eksik hissetmezsiniz.

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Bir eksiklikten dolayı kendinizi değersiz hissediyorsunuz bunun önüne geçmek için çözümü yazdım zaten.

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evet öyle zaten

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Eksik bir yanınız olmadığına ben kefilim. Sizde kendinizden emin olup toparlanin bence.

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Bilmiyorum

      Yorumla
    • Luciannwr
      Luciannwr
      10 ay

      Halledersiniz, dik durun.

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ne zamannnn

      Yorumla
  • 27esmerim u
    27esmerim Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    Kendine değer vererek

    1
    7 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Canım bende insanlar bans değer verince kendimi önemsiyorum niye böyle oluyor

      Yorumla
    • 27esmerim u
      27esmerim
      10 ay

      İnsanlardan beklersen üzülürsün kendi kendine ver herşeyi

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Peki başkalar birbirine değer veriyorken benim kıskanmama ne diyeceksin

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Nereye gidersem gideyim bu iyi kalbimle her yerde Dışlanan oluyorum hor görülen oluyorum görünmemez oluyorum

      Yorumla
    • 27esmerim u
      27esmerim
      10 ay

      Üzülme düzelir zamanla

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Canım zaman geçti ama benim huylarım geçmedi Ben aslında bunu küçüklükten beri yaşıyorum değersizlik duygusu var bende evlendim eşimden de gördüm ailemden de gördüm çevremden yeni görüyorum ne olacak benim bu halim

      Yorumla
    • 27esmerim u
      27esmerim
      10 ay

      Dediğimi yapican

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Aş bunları

    0
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Aşabilsem burada işim ne

      Yorumla
  • Mahşerin_Yakışıklısı
    Mahşerin_Yakışıklısı Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 626 cevap paylaştı.

    Sana nasıl yardımcı olabiliriz?

    0
    2 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Nasıl ❓

      Yorumla
    • Mahşerin_Yakışıklısı
      Mahşerin_Yakışıklısı
      10 ay

      Takibe al... içini dök.. Belki bir kırılma noktası vardır ve onu bulup çözeriz. Neden özgüven eksikliği var bulmaya çalışırız.

      Yorumla
  • AnkaradaBirYalniz
    AnkaradaBirYalniz Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 747 cevap paylaştı.

    Calisiyo. musun

    0
    4 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hayır evliyim ev hanımıyım

      Yorumla
    • AnkaradaBirYalniz
      AnkaradaBirYalniz
      10 ay

      Esin ve ailesi mi

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Eşim ailesi etraf

      Yorumla
    • AnkaradaBirYalniz
      AnkaradaBirYalniz
      10 ay

      Dogdugun ev kaderindir radikal karar alip bosanmak

      Yorumla
  • Sıradanbiridiyorum
    Sıradanbiridiyorum Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı.

    Değer gösteren olmadı mı annem

    0
    3 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Olmadı ki fazla sevilmiyorum 🥺

      Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      10 ay

      Oy

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      😔😔😔😔

      Yorumla
  • Paşazade02
    Paşazade02 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 946 cevap paylaştı.

    Tersine çevirip düşün

    0
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Nasıllll

      Yorumla
  • Sezencik_55
    Sezencik_55 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Psikolojik destek alabilirsin çok iyi gelir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    ilk once kendine deger vermeyi ogrenceksin

    1
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Keşke yapabilsem insanlara göre kendime değer veriyorum değer vermediklerinde demekki değer verilecek biri değilim diyorum 🥺

      Yorumla
  • SarışınHukukçu
    SarışınHukukçu Takip Et
    Master Yaş: 36
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Aşağılık kompleksi mi?

    0
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Oda olabilir bilmiyorum

      Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Kendini severek

    0
    6 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Onu yapamıyoruz maalesef 🥲

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      10 ay

      Niye alerji mi yapıyor

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Yapamıyorum ki bana kendimi çok değersiz hissettirdiler

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      10 ay

      Ailen mi erkek arkadaşın mı

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Kocam da ailem de

      Yorumla
    • ft06yl
      ft06yl
      10 ay

      Üzücü bir durum ancak kendine değer vermeli ve sevmelisin

      Yorumla
  • Haybenonun
    Haybenonun Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Malatyalı mısın

    0
    8 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hayır

      Yorumla
    • Haybenonun
      Haybenonun
      10 ay

      Evli misin

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Yesdd

      Yorumla
    • Haybenonun
      Haybenonun
      10 ay

      Eşinmmi ilgisiz nedir bu his

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hem o ilgisiz hem etraftakiler öyle kaldım Arafta işte

      Yorumla
    • Haybenonun
      Haybenonun
      10 ay

      Konuşalım azcık

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Olur

      Yorumla
    • Haybenonun
      Haybenonun
      10 ay

      Yazmam için takip etmen gerek

      Yorumla
  • Qfrost
    Qfrost Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Nasıl ya

    0
    1 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Öyle ya

      Yorumla
  • 1hayaletimsi
    1hayaletimsi Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    10 ay

    Her kadın gibi

    0
    12 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

      Yorumla
    • 1hayaletimsi
      1hayaletimsi
      10 ay

      Değil mi

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evettt

      Yorumla
    • 1hayaletimsi
      1hayaletimsi
      10 ay

      Normal yani üzülecek bir şey yok

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hayatım zehir oluyor ama🥺

      Yorumla
    • 1hayaletimsi
      1hayaletimsi
      10 ay

      Ne oluyor ki

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Değersizlik kendimi başkalarıyla eleştirmek asosyal olmam etrafımda arkadaşlarım olmaması daha bir sürü

      Yorumla
    • 1hayaletimsi
      1hayaletimsi
      10 ay

      Herkesin öyle olduğunu bil ve rahatla

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      O olmuyor işte zorlanıyorum

      Yorumla
    • 1hayaletimsi
      1hayaletimsi
      10 ay

      Yazar mısın

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Yazamıyorum

      Yorumla
    • 1hayaletimsi
      1hayaletimsi
      10 ay

      Takip et

      Yorumla
  • kimmich09
    kimmich09 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    10 ay

    Neden

    0
    10 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Değer vermedikleri için 🥺

      Yorumla
    • kimmich09
      kimmich09
      10 ay

      Kimden değer görmek istiyorsun

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Etrafımdakilerden eşimden herkesten

      Yorumla
    • kimmich09
      kimmich09
      10 ay

      Evlisin yani

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evettt

      Yorumla
    • kimmich09
      kimmich09
      10 ay

      Ama evlilikten mutsuzsun

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hem öyle hem etrafımdakilerin bana davranışı yüzünden

      Yorumla
    • kimmich09
      kimmich09
      10 ay

      Dertleşmek ister misin

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Olur

      Yorumla
    • kimmich09
      kimmich09
      10 ay

      Beni takip eder misin

      Yorumla
  • Sorayımbende
    Sorayımbende Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 763 cevap paylaştı.

    Ciriskop al

    0
    2 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      O ne ki ilk defa duydum

      Yorumla
    • Sorayımbende
      Sorayımbende
      10 ay

      Denge sağlayan bir alet

      Yorumla
  • sincaapppp
    sincaapppp Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    10 ay

    Saçmalama sen çok değerlisin

    0
    7 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      🥺🥺🥺🥺🥺

      Yorumla
    • sincaapppp
      sincaapppp
      10 ay

      Asma suratiniii hadi amaa

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Keşke öyle olsaaa 🥲🥲🥲🥲

      Yorumla
    • sincaapppp
      sincaapppp
      10 ay

      Seni değersiz hissettiren kalbini kıranlar asıl pislik srfsiz sen kendini üzme

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hayattan tat alamıyorum artık yeter 🥲

      Yorumla
    • sincaapppp
      sincaapppp
      10 ay

      Depresyona girmişsin gel konuşalım istersen

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Hemde çoookkk

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    10 ay

    Seni hiç sevmemişler

    0
    4 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      😔😔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Üzülme bir gün sevileceksin bunu hak ediyorsun

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Nerdeeee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Arkadaş olabiliriz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    10 ay

    Değersizlik hissi aileden gelir hemşerim

    0
    21 Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      İlk ordan geldi sonra eşimden sonra çevremden ve ben kendimi bile bir tamam almıyorum çünkü kimse değer vermiyor bana demekki değersizim diyorum önemsenmiyorum 🥺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Düzelmez o düzeltmeye de çalışma kabul et kendini sevmeye çalış

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Nasıl olacak peki hep böyle mi kalacam 🥺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      maalesef öyle olacak ama sakın başka arayışlara girme sahte insanlara aldanma

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Neden ya öyle oluyor çok yalnızım düzgün arkadaşim bile yok 🥺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Az olsun öz olsun olmazsa da olmasın çok mu gerek sanki

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Evet değer görmek istiyorum 🥺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Sen zaten değerlisin birinin demesine muhtaç değilsin. Altın baskasi demesede altındır

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Çok güzel söyledin ama ben kendimi insanlar ne derse o olarak görüyorum 🥺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      İnsanlar basit dusunur aldanma çıkar olmazsa kimse kimseye iyi bir şey demez sem sanslisin ysninda seni sömüren insanlar yok

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Kocam var mesala ağzıma sıçtı önce ailem sonra kocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Allah yardımcın olsun ailesi problemli insan hayattan soğur. Umarım kendinize bir cikis yolu bulursunuz

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Teşekkürler inşaallah amiiinnn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Dua edin Allah'a sığının hayırlısıni isteyin sahte insanlara aldanmayın dünya gelip geçici bir yer her şey geçici.

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Bende öyle diyorum ama kalbim kırgın 🥲

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Hayatta hiçbir şey düzelmez insan kabullenmeyi öğrenir. Herkes çeşitli sıkıntılar çekiyor. Kimisi mutlu olabiliiyor herşeye rağmen kimseyi takma mutlu olmayı dene tek bile olsan

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Kendimi yalnız hissediyorum birileriyle sohbet etmek hayatın tadını çıkarmak ve etrafımdakiler önemsemiyor beni bir tamam bile koymuyor ezik pısırık canım gibi görüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Hemşeriyiz sanırım. Bak kimseyi takmaz isen herkes seni ciddiye almaya baslar

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Onu yapamıyoruz işteee 🥲

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Önerilerim olur takip edersen

      Yorumla
    • ayşenur344
      ayşenur344
      10 ay

      Ettiö

      Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Arkadaşlar bende aşırı değersizlik hissi var bunu nasıl yenecem?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Değersizlik hissinden kurtulamıyorum? 6 cevap verildi
Arkadaşlar değersizlik hissini üzerimden nasıl atarım bunun için nasıl yol izlemeliyim? Sevgisiz... 14 cevap verildi
Arkadaşlar kendimi çok değersiz hissediyorum yardım edin? 29 cevap verildi
Kendimi çok değersiz hissediyorum bunu nasıl aşabilirim? 4 cevap verildi
Değersizlik hissinden nasıl kurtulurum? 24 cevap verildi
Değersizlik duygusundan nasıl kurtulabilirim? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨