Ben bu döngüden nasıl çıkabilirim tavsiyeniz var mı?

İçine kapanık biriyim evde hep ağlıyorum 19 yaşındayım iş yerinde hakkımıda arayamıyorum kendime değer vermediğimi fark ettim nasıl düzelticeğimi bilmiyorum çok yalnızlaşmış hissediyorum evden dışarı çıkmak bile istemiyorum ki çıkmıyorum (6 ay çıkmadığım bile olmuştu)

Güncellemeler
10 ay
en büyük korkum böyle kalmak çünkü bu benim ilk işim değil daha öncede aynıları oldu
Ben bu döngüden nasıl çıkabilirim tavsiyeniz var mı?
Cevapla