Hayatta neyi sık konuşur ve düşlersek o şeyler çoğalır mı? Bu Çekim yasası mı oluyor?

mesela isyan yerine şükür olumsuz yerine olumlu düşünürsek zihnimiz o yöne cidden gider ve o şeyleri mi arar. Çekim yasası durumu var mı? Bilgim yok gerçi.

İyi günler..

Hayatta neyi sık konuşur ve düşlersek o şeyler çoğalır mı? Bu Çekim yasası mı oluyor?
Cevapla