Çok iyi olduğunu düşündüğün ama insanların buna katılmadığı şey nedir?

İnsanları iyi tanıyabildiğimi düşünüyorum ama annem beni saftirik olarak görüyor, arkadaşlarım ise kahin 😄
Çok iyi olduğunu düşündüğün ama insanların buna katılmadığı şey nedir?
Cevapla