Her insan hayatımızda kalmayı hak eder mi, yoksa bazılarını kaybetmek bir iyileşme midir. Bazi insanlar kaybedilmeli mi?

Birisini kaybetmek istemediğin için , daha affedici ve haddinden fazla affedici olmaya çalıştıkça kimse seni ne kaybetmekten ne de incitmekten korkmamaya başlıyor. Bazen bazı kalpler kırılmalı, vazgeçmeyi bilmeli tam da bu yüzden, kendini korumak için.. çünkü böyle çaba verdikçe mutsuz olmaya başlıyorsun. Bazen bazı insanlar kaybedilmeli çünkü asıl kazanç o kaybın kendisidir. kaybetmekten korkmayın...

Güncellemeler
11 ay
Güncel
Her insan hayatımızda kalmayı hak eder mi, yoksa bazılarını kaybetmek bir iyileşme midir. Bazi insanlar kaybedilmeli mi?
Cevapla