Kalplerin birbirini çektiğine, bazı ruhların birbirini tanıdığına inanır mısınız?

Mesela ilk defa gördüğünüz biriyle sanki geçmişten bir bağınız varmış gibi hissettiğiniz oldu mu?
Kalplerin birbirini çektiğine, bazı ruhların birbirini tanıdığına inanır mısınız?
Güncellemeler
11 ay
Yalan yok ben ilk anda ısındığım insanlardan zarar görmedim. Karşı tarafın durduk yere yapıştığı ilişkilerde (menfaat) ise zarar gördüm. Benim bahsettiğim şeyde yapışma falan yok yakınlaşma olmasa bile bakışıyla selamıyla varlığıyla içinizi ısıtır. Ve bu karşılıklı olur aynı ritimle dans etmek gibi. Böyle tanıdıklarım oldu. Dostlarım oldu. Karşı cinsle yürütemediğinizde ise biz ruhlar aleminde anlaşırız ancak diyip yolları ayırdıkahshs dünya kolay değil 😬 bu konuya sadece aşk eksenli bakmıyorum
Kalplerin birbirini çektiğine, bazı ruhların birbirini tanıdığına inanır mısınız?
Cevapla